store symfysemål...

iris29

Forelsket i forumet
Noen andre?? jeg skal på ekstra ordinær UL i morgen.. er spent.. er vel ca 3 ruter over det grønne feltet... mega baby :-) noen andre som er godt over det grønne??

Det siste krysset som ble skrevet her på det skjemaet, Er I den 2. Ruten ovenfor den røde streken der... [:D]

oj..jasså...hmm....ligger akkurat på streken fra grønt til hvitt jeg..håpe magen vokser litt roligerer her da. Hadde SF på 32 i uke 32. Er ca 119,7 rundt magen..blir litt spekk her og dahh...hehe..

låg over på 2 kontrolla , men på forge kontroll so va ej komt akkurat på grensa igjen...

ok....kan gå i rykk og napp da forstår jeg...blir spennende uansett nesten gang. Synes nå det er såå spennende gå til jordmor jeg da :))

mitt symfysemål har alltid ligget en rute over gjennomsnittet, men ul i dag viste en unge 8%mindre enn gjennomsnittet [8|] 
Kansje det ikke alltid henger så nøye sammen? vet ikke jeg [;)]

jeg har ligget på den røde tynne streken midt i det grønne feltet hele tidan..hun målte idag,,,, er idag 32+4,,,,og sf.målet var 30....så er der jeg skal være,,,verken liten eller stor..[:)]

*vagger bort til veska for å hente journalen*

Ser at det har svinget litt her. Har holdt meg innenfor den grønne, med den første måling var over rør strek, nr to på streken, nr tre og fire under, nr fem på strek igjen og ved siste måling lå jeg under den røde streken. Ser at jordmor har satt sine to kryss på streken, mens fastlegen min har variert litt mer... [8|]

Ved forrige måling, i uke 34+2 var symfysemålet 29 cm. Det er jo akkurat innenfor den grønne det...[8|]

Har ligget på den røde streken helt frem til siste sv.kontroll. Da lå den litt under.

hmmm.... Se så flott mage du har også da Monicus [:)] Utrolig at en baby kan gi oss så forskjellige mager.... [8|] undre undre

har ligget over stort sett hele tiden.....alle maser om tvillinger, mega baby, enorm mage... osv.. veldig frustrerende... fikk ekstra ul og bekreftet at babyen var helt normal...og helt normalt med fostervann... helt individuelt hvordan en bærer magen i forhold til bekken osv..........alle er vi ulike, og alle får vi ulike babyer... heldigvis... kos deg med den store magen din... d gjør jeg.....

Det har faktisk vært litt forskjell på målingene her...
Jordmora får et litt høyere mål enn det legen får....
Men fikk beskjed om at hvis Jeg holder meg sånn ca slik det er nå fram mot fødselen, Vil det bli en helt gjennomsnittlig unge på ca mellom 3000 og 4000 Gram... [:D]

Var akkurat på den røde stripa sist, ellers har jeg vært både litt over og litt under...

da har jeg vært på UL... Babyen låg helt perfekt til på den der vekst skala greiene +3%.. og det er jo ingenting :-) ble veldig glad.. alt var fint.. skal tilbake om 4 uker bare for å sjekke en siste gang :-)

Back
Topp