Store sove-dagen

Minerva

Forumet er livet
VIP
Gabriel har sovet så bra i natt og i dag! Sovnet jo rundt 23 i går, etter at jeg satte ham i bæreselen i 3 minutter omtrent. [:D]
Så var det mat kl.4, og så sov han helt til over 8.
Tok en bitteliten dupp (mener jeg å huske) på formiddagen, men ville ikke helt finne roen. Sutret og kavet utover dagen, så til slutt tok jeg ham i bæreselen igjen og tenkte jeg skulle tråkke rundt litt. Men han sutret og kavet fremdeles, så jeg tenkte "Jeg skal bare rydde unna litt i stua, så tar jeg ham ut igjen".
Men hvem var det som sovnet etter 2 minutter på mammas mage? Og sov i nesten to timer mens mor satt i ro med selen på?
Så jeg fikk lest litt og spilt litt dataspill og nesten sovnet i godstolen. [:D]
Når han våknet tok jeg ham ut, prøvde å kose litt - men han var sutrete og til slutt tenkte jeg han kunne være sulten. Uansett hadde mor litt melkespreng, så han fikk mat, sovnet ved puppen, ble lagt på plassen sin og sov i sikkert en time eller mer!
Tror ikke han har sovet 3 timer på dagtid uten aktiv bæring eller trilling siden han var noen uker gammel, jeg. [:)]

Akkurat bæsjet masse på stellebordet (stille og rolig, så ikke noe søl [;)][:D]) så vi får håpe det hjelper på magen hans også! [:)]

Back
Topp