Store smerter.

miliie25

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Har siden lørdag hatt ganske store smerter i nedre del av magen. Ingen blødninger, men veldig ubehagelig likevel. Føles ikke som ligamentsmerter. Tenker at det sikkert ikke er alvorlig, men kanskje dumt å være sta og ikke ringe legevakten for å høre? Hva tenker dere? Vil liksom ikke klage unødvendig! :(

Sent from my iPad using BV Forum

vet ikke om det er pga forsteren vokser? har også vondt av og til og spurte legen om det. de sa at det er vanlig og det er pga fosteren som vokser og flytter på seg litt. men du kan jo ringe til jordmor og høre om det for å være helt sikker

vet ikke om det er pga forsteren vokser? har også vondt av og til og spurte legen om det. de sa at det er vanlig og det er pga fosteren som vokser og flytter på seg litt. men du kan jo ringe til jordmor og høre om det for å være helt sikker
Er på en måte sånne smerter jeg føler det ikke er :) Dette er av og til så vondt at jeg må legge meg ned og at jeg ikke får sove om natten! Men selvfølgelig, selv om jeg ikke følte voksesmertene var slik sist gang så kan det jo være det er sånn nå. Forhåpentligvis er det ikke farlig :-)

Kan det være luft?
Jeg har til tider hatt så vondt nederst i magen at jeg har trodde jeg skulle dø, vært oppe halve natten og grått og det på grunn av luft som ikke har fått beveget seg godt nok rundt der nede! :/
Håper du føler deg bedre! Og ring og hør om du blir usikker og redd! :)

Kan det være luft?
Jeg har til tider hatt så vondt nederst i magen at jeg har trodde jeg skulle dø, vært oppe halve natten og grått og det på grunn av luft som ikke har fått beveget seg godt nok rundt der nede! :/
Håper du føler deg bedre! Og ring og hør om du blir usikker og redd! :)
Det er godt mulig altså! Ringer kanskje senere. Har hatt en del overhopp (hjerte) og ubehageligheter der óg de siste dagene. Er født med tett hovudpulsåre, så burde kanskje ta det seriøst. Er flink til å utsette ting og tenke at det sikkert ikke er noe. Bra i noen sammenhenger og ikke så bra i andre :)

Ring legevakten, ingen vits i å vente og se hva som skjer. De kommer til å fortelle deg om de synes du bør komme inn på en sjekk eller ikke

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

På vei til sykehuset nå for kontroll. Kjenner jeg er redd, men håper det ikke er noe gale :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

På vei til sykehuset nå for kontroll. Kjenner jeg er redd, men håper det ikke er noe gale :-(

Huff sånt er litt ekkelt. Men godt at du dro! For nå blir du ihvertfall undersøkt og slipper å lure på hva som skjer. Lykke til! Håper alt er bra og at du kommer deg hjem og i seng i rimelig tid i kveld.

Huff sånt er litt ekkelt. Men godt at du dro! For nå blir du ihvertfall undersøkt og slipper å lure på hva som skjer. Lykke til! Håper alt er bra og at du kommer deg hjem og i seng i rimelig tid i kveld.
Signerer. håper det går bra med deg og det ikke er noe galt, og ihvertfall at det ikke er noe alvorlig!

Bra du har reist en tur på legevakta. Angående smertene så tenkte jeg også med en gang på luft eller treg mage, for jeg har hatt så vondt at jeg har vært sikker på at det har gått til helvette flere ganger. Husker det heldigvis fra 1 . svangerskap, og kan derfor lettere knytte smerten til riktig sted denne gangen. Hvis du har treg mage så kjøp Duphalac på apoteket, det hjelper veldig. Mine tarmsmerter gir meg også menssmerter, derfor kan det kjennes ut som verre ting er på gang. Håper du finner ut av det, og lykke til i kveld!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har siden lørdag hatt ganske store smerter i nedre del av magen. Ingen blødninger, men veldig ubehagelig likevel. Føles ikke som ligamentsmerter. Tenker at det sikkert ikke er alvorlig, men kanskje dumt å være sta og ikke ringe legevakten for å høre? Hva tenker dere? Vil liksom ikke klage unødvendig! :(

Jeg er jo hysterisk med magesmerter og graviditet så jeg hadde definitivt gått til lege å hørt om ultralyd

Takk for alle lykkeønskinger! Heldigvis gikk det bra :-) Men er veldig glad for at jeg ringte. Det er jo mye det kan være og som oftest er det ikke noe farlig, men bedre å få det sjekket en gang for mye enn en gang for lite :-) I magen var det en sprell levende baby som suttet på tommelen for harde livet! Kom noen tårer da <3 Smertene var nok muskulære, men skulle ringe om de forandret seg heller jeg begynte å bli. Forhåpentligvis skjer ikke det :-)

Eller jeg begynte å blø. Litt tidlig på morningen tydeligvis :-p

Eller jeg begynte å blø. Litt tidlig på morningen tydeligvis :-p

Så bra!
Bare så det er sagt, jeg får nown syke smerter nesde i magen når magen er treg og det er på vei nedover. Er så vondt tårene nesten presser på.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Så bra!
Bare så det er sagt, jeg får nown syke smerter nesde i magen når magen er treg og det er på vei nedover. Er så vondt tårene nesten presser på.

Godt mulig det er det som er problemet! Rart det har vart i 3 dager i strekk, men fikk et tips om noe fra apoteket man kunne ta, så kanskje jeg skal prøve det! :-)

Godt mulig det er det som er problemet! Rart det har vart i 3 dager i strekk, men fikk et tips om noe fra apoteket man kunne ta, så kanskje jeg skal prøve det! :-)

Det er grusomt vondt. Og blir ikke bedre før du får dritten ut. Og d kommer tilbake hver gang en blir hard og treg i magen. Laktulose hjelper å smøre.

Back
Topp