Store smerter

Sommerfugl79

Elsker forumet
Når jeg går får jeg sikkelig vondt i eggsstokkene føles det ut som. Trenger bare å gå i normalt tempo kankje 30 meter så får jeg drit vondt. Ender med at jeg må gå med museskritt for at det ikke skal gjøre vondt. Kjennes ut som kraftige mensensmerter.
Noen som vet hva dette kan være? Tror ikke det er kynnere.

Jeg har hatt litt sånn innimellom. Tenkte det først var uvi eller noe, men tror ikke det heller..
Sitter det over skambeinet? Det kan være noe som bare strekker seg, av muskler eller noe?
Men kanskje verdt å nevne det for legen om det vedvarer?

Svir det når du later vannet? Det er ikke alltid det gjør det når det er urinveisinfeksjon, men om det gjør det så vet du kanskje hva det kan være da.

Men vet ikke helt om det gjør vondt når man går når man har urinveisinfeksjon. Jeg fikk antibiotika mot urinveisinfeksjon før jul en eller annen gang, da hadde jeg kjempesvie og verking når jeg latet vannet, og litt ellers og, men kan ikke huske at jeg har hatt vondt når jeg har gått.

Uansett så synes jeg det var merkelig at du hadde utslag på urinveisinfeksjon, men ikke fikk behandling?

Fordi det var så lite at de mente det ikke var noe problem. Svir ikke når jeg tisser har hatt uvi før. Men legen sa at når man er gravid er det ikke alltid det svir eller gjør vondt når man tisser. Jeg får ta en telefon til legen på¨mandag og høre. Takk for hjelpen:)

Det sa legen min og, hadde utslag på prøven (men ikke uvi) :)
Lykke til da, håper det går over uansett hva det er! Og at legen raskt finner ut akkurat hva det er ;) !

Får det jeg og, hadde det slik sist svangerskap og, en gang jore det så vont at jeg begynte å gråte... Var helt forjævlih... Er nokk bare at det strekker seg :)

Jeg får hold/sting i periode når jeg går.
Noen ganger etter 10 m andre ganger ikke i det hele tatt. Har det bare på hø side. Hadde det slik med førstemann også, og det er nok noe som strekker seg.
Smertene gjør at jeg ikke klarer å gå noe særlig da. Må gå veldig sakte.
Babyen ligger på hø siden her da, så blir sikkert ekstra press.
Smertene går over når jeg stopper.

Men, det er kanskje andre smerter enn det du har da?

Jeg får hold/sting i periode når jeg går.
Noen ganger etter 10 m andre ganger ikke i det hele tatt. Har det bare på hø side. Hadde det slik med førstemann også, og det er nok noe som strekker seg.
Smertene gjør at jeg ikke klarer å gå noe særlig da. Må gå veldig sakte.
Babyen ligger på hø siden her da, så blir sikkert ekstra press.
Smertene går over når jeg stopper.

Men, det er kanskje andre smerter enn det du har da?

Nei det høres ut som slik jeg har det. Mine sitter også på høyre side :-/

Nei det høres ut som slik jeg har det. Mine sitter også på høyre side :-/

Oi så rart å lese denne tråden, den handler jo om meg! Jeg har det også sånn! Sprøtt :-)

I
Oi så rart å lese denne tråden, den handler jo om meg! Jeg har det også sånn! Sprøtt :)

Så kjekt at vi er flere. :) Har ikke hørt om noen med samme før :) Jeg hadde som sagt akkurat de samme smertene med førstemann.
Ikke hver dag, men enkelte dager. Litt slitsomt å få det når jeg skal gå et stykke da... Men men...

Back
Topp