Store skorper i hodebunn?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Etter min lange syke periode har jeg fått problemer med hodebunn min.
Har vært plaget med psoriasis tidligere, men vært helt fin i noen år nå.
Nå er hele hodebunnen min full av store skorper og det klør noe helt j....
Har gått tom for shampooen min, så jeg har jo i tilegg brukt butikk shampoo, siden jeg ikke har klart å komme meg ut av døren.
Hvordan skal jeg få hodebunn min normal igjen? Jeg klør meg til blods om natten nå.
Og har ikke mulighet for å dra å handle med det første.
Noen som har samme problem?

Ikke jeg men xen hadde det.

Høres guffent ut men smør inn hue med matolje før du legger deg. Bruk putetrekk du ikke er så reddfor. Funka på han i såfall.

ORIGINAL: Gothia

Høres guffent ut men smør inn hue med matolje før du legger deg. Bruk putetrekk du ikke er så reddfor. Funka på han i såfall.

Så kommer mine dårlige kokke kunnskaper frem.
Er mat olje det samme som oliven olje?[:-]
For jeg har bare oliven olje.

Ja, jeg har nøyaktig samme problem!
Har prøvd mange shampoer, men det er kun en shampo som virker på meg, nemlig Dead Sea Mineral Shampo. [:)]
Jeg brukte den først i flere år, og psoriasisen forsavnt helt og forble borte. Til slutt prøvde jeg meg på Neutral Shampo, jeg visste jo at den var mild og god. Men etter få måneder kom skorpene tilbake, og jeg klødde så det ble åpne sår i hodet.. [&:]
Igjen  har jeg gått til innkjøp av god-shampoen min, og etter kun ca en måneds bruk er skorpene i hodet på vei til å forsvinne igjen. [:)]
Så denne anbefaler jeg deg å prøve, den fås på helskekostbutikker.

ORIGINAL: Nozy Rosie

Ja, jeg har nøyaktig samme problem!
Har prøvd mange shampoer, men det er kun en shampo som virker på meg, nemlig Dead Sea Mineral Shampo. [:)]
Jeg brukte den først i flere år, og psoriasisen forsavnt helt og forble borte. Til slutt prøvde jeg meg på Neutral Shampo, jeg visste jo at den var mild og god. Men etter få måneder kom skorpene tilbake, og jeg klødde så det ble åpne sår i hodet.. [&:]
Igjen  har jeg gått til innkjøp av god-shampoen min, og etter kun ca en måneds bruk er skorpene i hodet på vei til å forsvinne igjen. [:)]
Så denne anbefaler jeg deg å prøve, den fås på helskekostbutikker.

Skal prøves. Takk for tips![:D]

Mine psoriasisutbrudd var sånn.. skårpene ble etterhvert veskende kjøttsår [:'(] Eneste som funker er kortisonpreparatet Betnovat.

sambo har psoriasis i hodebunnen. eneste som hjelper bortsett fra medisin er solarium og saltvann [:)]

ORIGINAL: søteste

ORIGINAL: Gothia

Så kommer mine dårlige kokke kunnskaper frem.
Er mat olje det samme som oliven olje?[:-]
For jeg har bare oliven olje.

ja det er det samme.

ORIGINAL: Lillezilje

Mine psoriasisutbrudd var sånn.. skårpene ble etterhvert veskende kjøttsår [:'(] Eneste som funker er kortisonpreparatet Betnovat.

Betnovat brukte jeg mye før. Men nå er jeg helt tom..
Må få meg enn ny[:)]

Back
Topp