Store pupper allerede!?

Sol med liten spire

Andre møte med forumet
Hallo! Bare jeg som har fått merkbart større pupper? Er 5+1 bare haha!

I går måtte jeg kjøpe to stk behagelige sømløse sloggi-BH-er. Pleier ikke å bruke bh :wtf:

Men de er sinnsykt spente og såre, så de har sin pris!!!

Ja, puppene mine er helt krise.
Veldig store og vonde, vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem nå :shifty:

Ja mine har fylt seg ut på sidene, og veldig ømme:inpain:5+2 så det skjedde fort! har enda sommerferie, så går uten bh om dagen:angelic::happy:

Sniker fra mars.

Mine ble helt sykt store veldig fort, og har ikke normalisert seg ennå:wideyed: er 11+2 i dag. Er sikker på de er 3-4 str større...og jeg har ikke veldig små pupper til å begynne med heller...

Kjæresten sa her i går at han synes puppene mine hadde blitt litt større :happy3 jeg har ikke latt merke til noe selv så jeg sa bare «okeey» :cool14

Jepp, merket det for flere uker siden (er 15+5). Jeg elsker undertøy og kler meg daglig i pene bh-er, men ingen av dem passer lenger.... Har blitt en mykere variant fra Lindex på meg, men jeg synes allerede at koppene er i minste laget

Puppene mine er blitt større. Jeg har ikke spesielt store fra før av så samboer er ofte å kjenner på dem :hilarious:

Blitt noe større her også.. 4 +2 . Og veldig ømme.! Bruker sports bh til vanlig på jobb, så merker ikke store forskjellen på bh størrelser. Men tror neppe jeg får hyllene oppi min vanlige str 70 B nå :woot::woot::wtf:

Sikkelig ømme å spente bryster! Er bare 6+1 men var nødt til å kjøpe amme-bh i forrige uke siden jeg ikke klarer å ha på vanlig bh med spiler :bored:

Er uke 7+5i dag og forrige uke måtte je gå opp i str i BH.

Jeg håååper virkelig ikke jeg får større pupper:dead:

4+2.
Klarer nesten ikke sove på magen pga puppene er så ømme. Men jeg har silikon.. Så har ikke kunnet ligge på magen siden jeg la inn i fjor, hehe.:p Håper di ikke blir større.. ;)

Ja omg! Etter barn nr 1 så har egentlig puppa vært slappe (litt som en ballong som har mista lufta :smiley-ashamed004:confused:) å nå allerede i uke 6 eeeser de ut, ikke bare litt men, jah det eksisterer faktisk pupper igjen, å ikke bare skinn:smiley-ashamed004 :dance011:cool05

Back
Topp