Store nyheter og en blogg.

Heisann,lenge siden jeg har skrivd her inne ;) Vi var på ordinær UL fredag 1 mars,der fant vi ut at vi venter firlinger!!!Litt følelser og ting rundt alt dette kan dere lese her på min nystarta blogg :



http://firlingmamma.blogspot.no/
Sniker fra August 2012 ;)
Herregud, så spennende! :D
Lykke til! Tror jeg må følge denne bloggen ;)
 
Sniker fra august jeg også der du har fått din egen post med link til bloggen din. ;)
OMG. Tror jeg hadde dødd hvis jeg fikk vite at jeg skulle ha firlinger.
Lykke til. :)
 
Sniker fra august 12 jeg også :p så spennende, blir garantert å følge med på bloggen din :) lykke til med svangerskapet :D
 
Wow.!! Gratulerer..! Det må ha vært litt av ett sjokk men veldig koselig samtidig..
 
Gratulerer så masse med fire små i magen :)
Det må jo ha vært litt av et sjokk å få vite at det er hele fire styk der inne, masse lykke til, gleder meg til å følge med på bloggen din :)

Må bare legge til at her renner tårene når jeg leser bloggen din, blir så rørt, her herjer hormonene selv om det bare er en i magen ;)
 
WOW, gratulerer med firlinger!!! Det er jo helt vilt:p Så spennende!:) Hadde du en mistanke om at det kunne være flere inne i der??
 
WOW, gratulerer med firlinger!!! Det er jo helt vilt:p Så spennende!:) Hadde du en mistanke om at det kunne være flere inne i der??
 
Gratulerer med firlinger. Lykke til med svangerskap, og som kommende fembarnsmor :)
 
Har gratulert deg inne på "generelt" også, men en så stor nyhet kan man vel gratulere flere ganger ;)
Kommer til å følge bloggen din, helt klart! Lykke til i svangerskapet :D
 
Heisann,lenge siden jeg har skrivd her inne ;) Vi var på ordinær UL fredag 1 mars,der fant vi ut at vi venter firlinger!!!Litt følelser og ting rundt alt dette kan dere lese her på min nystarta blogg :



http://firlingmamma.blogspot.no/

Oiiiii!! Det er jo helt utrolig!!!! Og veldig spennende!!! =) Gleder meg til å følge med deg og de små videre i svangerskapet! Fikk dere vite kjønn på alle fire på oul? =)
 
Sniker jeg og, og siden jeg er innom så må jeg jo gratulere :)
 
Sniker frå august 2012!! Heilt vanvittig!!! 4 stk! Wow! Målløs!! Gratulerer med 4 babyer inni magen!!:)
 
Sniker litt fra juni 2013, wow du er tøff.. Skal lese bloggen din:)

GRATULERER MASSE MED FIRE STYKKER<3
 
Gratulerer massemasse med 4 stk i magen!!! Blir kjempespennende å følge med på deg&dine:)
 
Herremin! 4 små mirakler på én gang da gitt! :D Gratulerer så mye! Det er jo helt fantastisk! Skal følge bloggen din fremover :)
 
sniker jeg og! hehe... fra sept2013 :) masse masse gratulerer! tenk at du har 4 stk i magen! det kan ikke skje ofte vel? helt utrolig! :) lykke til :D kommer nok til å følge bloggen din <3
 
Tusen takk for masse koselige kommentarer ;) Vi hadde litt i bakhodet at det kunne muligens være 2,men når jeg satt i bilen på vei til UL så var jeg sikker på at det bare var 1 der inne.Så det var litt av et sjokk å finne ut at det var flere inne magen min :)

På Rikshospitalet mandag 4 mars så trudde de at det var 2 jenter og 2 gutter,men det er jo ikke 100% sikkert.Vi skal tilbake til uka,så kanskje de ser det helt sikert da ;) blir ihvertfall koselig å hilse på de igjen ;)
 
Back
Topp