Store mirakler

Vårbarnet

Blir kjent med forumet
Så mirakelbarna på Tv i kveld. Vet ikke hvor lurt det var. Samtidig setter det virkelig svangerskap og det å få barn i perspektiv... Vi kan ta oss selv i å klage på ting, ønske det ene eller andre kjønnet og mye annet... , men tenk så heldige man er om man kan ta med en frisk baby hjem fra sykehuset.... Flere som ser på den type program ? Kanskje best å la være?!

Jeg ser på. Synes det er greit å få et innblikk og at det ikke er noen selvfølge at barna fødes friske. Jobber selv i helsevesenet og synes det er inspirerende å se hvordan dem jobber for å redde et liv.

Jeg har ikke sett på det, men det er virkelig en tankevekker det du sier. Man tar det liksom forgitt at baby skal være frisk, men for endel så er det ikke tilfelle ❤️ Jeg tenkte mer på det da jeg plutselig hadde fare for å føde for tidlig i forrige sv.skap. Senskader er skummelt med premature...

Får krysse fingrene for friske barn :)

Jeg ser på slike programmer. Mest fordi jeg er nysgjerrig ❤ Jeg ble alvorlig syk i svangerskapet, og ble prematurmamma på 15 minutters varsel. Det har vært en humpete vei, men du og du så mange gleder også :-)

Og nå så jeg at jeg skrev i april forumet :-P Sorry. Da ble jeg sniker :-)

Jeg ser på, har det på serieopptak.
Som prematur mamma så vet jeg jo at ting ikke alltid blir som forventet.
Kjenner mye på tankene rundt hvor heldig jeg var forrige runde, ikke sikkert jeg er like heldig nå <3

Ser også på det. Kjenner meg igjen i enkelte, da eg har to premature og dysmature barn og tvilling englegutter.. Godt å se at det kan gå godt for noen som kjem så alt for tidlig og brått:Heartbigred Men er vondt når det går feil vei for di snå nurka...

Back
Topp