Store mandler?? Polypper??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Sønnen min er 6 år og Når han sitter med bøyd hode høres d ut som om han er ganske tett og høres litt ut som om han snorker
Er d noen som vet hva det kan være?? Må nok ta han med til legen å få sjekket d ut

Men noen som har opplevd dette?

Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app

Opp

Da jeg var 6 år måtte jeg fjerne "falske mandler". Men det kan også være noe i nese eller bihuler. Ville nok tatt en tur til ØNH.

Takk for svar :)

Det kan være flere årsaker til at barne er tett/snorker
Her har vi et barn som har fjernet både polyper og ektemandler. Og en som kun har fjernet polyper.
På begge så hjalp det en del. Denn enne har også vært inne på slik søvnregistrering for å se hvor mye det snorket for å utelukke noe som hetter søvnapne, det gjør så en stopper opp i perioder å puste, disse stoppene kan være alt fra noen sekunder eller mer. SÅ hvis en har det så blir det anbefalt å bruke en maskin med maske når en sover som blåser da luft inn når en stopper opp slik at dette blir mindre av. Det er veldig sjeldent at barn har søvnapne men noen kan ha det
Hvordan er barne sin pust ellers i døgne ? barn med astma er ofte mer tette når de legger seg ned en når de sitter eller står

Back
Topp