Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen hjertelig takk jenter! Dere er ordentlig gode Fikk se bebiens hjerte banke fint inni livmoren. Alt med graviditeten er utelukket. De lurte litt på blindtarm, men det er lite sans. Fikk råd av legen på ul å spise svisker. Hun mente det kunne være luftsmerter eller lignende siden jeg har vært forstoppet de siste 2+ ukene. Håper det går over. Er hverfall veldig lettet og takknemlig for at alt er bra med barnet Nå er det bare å holde ut videre uten smertestillende og heller dra tilbake om det ikke gir seg/blir værre.
Huff, så ekkelt. Men så bra at det gikk bra!
Jeg har ofte vært plaget med "magekramper" som minner om mensensmerter. Kommer i tak og er utrolig vondt når det står på. Spesielt hvis jeg har hatt plager med avføringen som du snakker om. Har hatt det en del når jeg ikke er gravid også, men har det mer når jeg er gravid. Tror rett og slett jeg har irritabel tarm eller noe slikt. Veldig skummelt med krampelignende smerter når man er gravid, men siden jeg har hatt det før vet jeg at det er "Vanlig" for meg og det blir litt mindre skummelt. Når jeg har vært plaget med dette har jeg drukket aloe vera gel, og det ser ut til å ha hjulpet. Vet ikke om man burde drikke aloe vera når man er gravid, da.
Håper magesmertene dine gir seg! Utrolig vondt og skremmende med magesmerter.
Så ekkelt. Er magesmertene like ille enda?Ja, skikkelig skummelt. Aldri hatt sånn før. Fremdeles ikke gått på do.. skjønner at kroppen sliter. Aloevera gel skal jeg lese litt om
Så ekkelt. Er magesmertene like ille enda?
Au =/De kan fremdeles komme, oftest på kvelden eller natten. Men nå er det ikke skummelt mer, så da kan jeg holde ut smertene
De kan fremdeles komme, oftest på kvelden eller natten. Men nå er det ikke skummelt mer, så da kan jeg holde ut smertene
Tusen hjertelig takk jenter! Dere er ordentlig gode Fikk se bebiens hjerte banke fint inni livmoren. Alt med graviditeten er utelukket. De lurte litt på blindtarm, men det er lite sans. Fikk råd av legen på ul å spise svisker. Hun mente det kunne være luftsmerter eller lignende siden jeg har vært forstoppet de siste 2+ ukene. Håper det går over. Er hverfall veldig lettet og takknemlig for at alt er bra med barnet Nå er det bare å holde ut videre uten smertestillende og heller dra tilbake om det ikke gir seg/blir værre.