Store magesmerter..

Careone

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Desemberskattene 2024
Vært kjempe kvalm siden uke 4, er 6+5 nå. I går kveld fikk jeg skikkelig sterke magesmerter, hatt de igjennom natten og har de fortsatt. Ringte legen for jeg er litt redd. Kan holde ut smertene så lenge jeg vet det er trygt for barnet og meg. Vil ta ul så jeg kan få bekreftet at alt er fint. Hun sa jeg måtte komme inn og så kunne hun henvise meg videre. Men det vil jo ta flere uker! Hva ville dere gjort? Tenker dere det er trygt? Flere som har det sånn? Legevakten kanskje, eller privat ul - klinikk?

Vært kjempe kvalm siden uke 4, er 6+5 nå. I går kveld fikk jeg skikkelig sterke magesmerter, hatt de igjennom natten og har de fortsatt. Ringte legen for jeg er litt redd. Kan holde ut smertene så lenge jeg vet det er trygt for barnet og meg. Vil ta ul så jeg kan få bekreftet at alt er fint. Hun sa jeg måtte komme inn og så kunne hun henvise meg videre. Men det vil jo ta flere uker! Hva ville dere gjort? Tenker dere det er trygt? Flere som har det sånn? Legevakten kanskje, eller privat ul - klinikk?

Jeg hadde nok veatilt privat. Gjorde det når jeg hadee blødning. Orker ikke den usikkerheten, det fikk gå på bekostning av frisørtimen. :p men hør hva legen sier så fpr du kjenne på hva du tenker etterpå. Kanskje er du heldig å får ul idsg pga smerter?

Jeg hadde valgt privat UL, der kan du få time innen en dag eller to vil jeg tro.. Lykke til :)

Jeg hadde også valgt privat ultralyd hvis det var meg! Hvis du bor i Oslo eller i nærheten kan du få time hos Volvat i dag hvis du ringer.

Lykke til!❤️

Er på legevakten i Bærum nå. Tatt urinprøve, tempen og blodtrykk. Sitter krokbøyd av smertene og vil bare legge meg ned på gulvet.. venter på min tur

Nei og nei, så vondt :( håper det ikke er noe galt!! :( tenker på deg!!

Ååh nei:( håper det går bra med både deg og lille spiren!❤️

Legen mistenker graviditet utenfor livmoren. Vet ikke hva det vil si engang.. hun ville ikke utdype det før etter ul. Skal Google nå men vil ikke egentlig gjøre det. Kommer alltid så mye sykt.

Legen mistenker graviditet utenfor livmoren. Vet ikke hva det vil si engang.. hun ville ikke utdype det før etter ul. Skal Google nå men vil ikke egentlig gjøre det. Kommer alltid så mye sykt.

ÅÅÅåhhhhhh!! Masse lykke til :Heartred

Graviditet utenfor livmoren vil si at egget kan ha festa seg i egglederen. Ikke google.

Var det som slo meg også :( hadde det selv i januar, og det var slike smerter som du beskriver.

Sender flere gode tanker, og håper dette ikke er tilfelle for dere:Heartpink

Last edited:
Tusen hjertelig takk jenter! Dere er ordentlig gode:Heartred:Heartred Fikk se bebiens hjerte banke fint inni livmoren. Alt med graviditeten er utelukket. De lurte litt på blindtarm, men det er lite sans. Fikk råd av legen på ul å spise svisker. Hun mente det kunne være luftsmerter eller lignende siden jeg har vært forstoppet de siste 2+ ukene. Håper det går over. Er hverfall veldig lettet og takknemlig for at alt er bra med barnet:Heartred Nå er det bare å holde ut videre uten smertestillende og heller dra tilbake om det ikke gir seg/blir værre.

Å det var godt å høre!!! [emoji173]️ Så godt å bli tatt på alvor og få så gode nyheter. Håper du snart blir kvitt smertene. [emoji5]️

Godt å høre at alt er bra!! [emoji173]️ Håper smertene gir seg snart [emoji4]

Back
Topp