Store magesmerter

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Noen som har opplevd noe lignene?

Jeg får plutselig kraftig magesmerter i perioder som øker. følles ut som rier. Er nå 4mnd etter fødsel. hatt det siden ca en mnd føre fødesel. Var hos gynokolog som mente det var infeksjon i livmor/eggestokk. så fikk antbiotika kur en på 10 dager og en på 14 dager som jeg skulle ta sammen. Tre dager etterpå er jeg like dårlig igjen og neste verre. Var kvalm under hele tablett kuren. Men ingen magevondt. Prøver å få time hos gynokologen igjen. Men ser ut som å være vanskelig. Hører ingen ting tilbake fra dem. så får ringe å purre igjen på mandag tenkte jeg. Har en utvendig hemoride. Kan det ha noe med det å gjøre?

Klarer du å kjenne om d er magesekken, livmor, tarmene eller en annen plass?

Hvordan er avføringen din?

Jeg ville gått til fastlegen og fått denne til å ringe til føden. Selv om ikke du er så langt på vei enda landet være de har erfaring og enten kan hjelpe eller henvise.

Masse lykke til!

Hmm, høres ganske kjent ut. Har selv hatt infeksjon i livmor/eggstokker, av andre årsaker da, men var økende smerter i perioder. Klarer dessverre ikke å huske hvordan det var under kuren, bare at det forsvant etter 14dagers kur.
Har du blødninger eller smerter andre steder?

Kan det være gallestein? Jeg har hatt det å det er helt syke smerter :(

Back
Topp