O Oline V2 Gift med forumet 24 Des 2010 #1 sånne som de har feks på sportsbutikker, til å pakke inn akebrett ol med, går det ann å få kjøpe sånne? I såfall: hvor? Eller må jeg bort på sportbutikken og trygle om å få kjøpe en der i morgen?
sånne som de har feks på sportsbutikker, til å pakke inn akebrett ol med, går det ann å få kjøpe sånne? I såfall: hvor? Eller må jeg bort på sportbutikken og trygle om å få kjøpe en der i morgen?
E entil? Forumet er livet 24 Des 2010 #2 på xxl ligger det ruller ved pakkedisken som er ved utgangen.. Kanskje du kan snike deg til en meter eller to?
på xxl ligger det ruller ved pakkedisken som er ved utgangen.. Kanskje du kan snike deg til en meter eller to?
O Oline V2 Gift med forumet 24 Des 2010 #3 ORIGINAL: 1100 på xxl ligger det ruller ved pakkedisken som er ved utgangen.. Kanskje du kan snike deg til en meter eller to? Hahaha, jeg hadde aldri turt det. Dessuten er det et lite stykke til XXL, hadde håpet å slippe både kjøreturen og selve XXL i morgen[8D]
ORIGINAL: 1100 på xxl ligger det ruller ved pakkedisken som er ved utgangen.. Kanskje du kan snike deg til en meter eller to? Hahaha, jeg hadde aldri turt det. Dessuten er det et lite stykke til XXL, hadde håpet å slippe både kjøreturen og selve XXL i morgen[8D]
E entil? Forumet er livet 24 Des 2010 #4 tihi.. Pynt en svart søppelsekk med masse bånd og fin merkelapp!