Store hoftesmerter

FruSkamo

Flørter med forumet
Hei. Er i uke 7 nå og jeg har ekstreme hoftesmerter, klarer nesten ikke å reise meg, vondt å sitte/ligge og vondt å gå. Egentlig vondt hele tiden. Det blir mer og mer vondt for hver dag og jeg frykter hvordan dette skal bli utover i svangerskapet :/ skal til legen på tirsdag så skal bli spennende og høre hva legen sier. Noen andre som sliter/har sliti med det samme?

Bekkenløsning eller låsning? :/ veldig tidlig å skulle plages med det da :/

Oppsøk kiropraktor, akupunktur og fysioterapeut. Så får du forhåpentligvis en bedring. Lurt å oppsøke hjelp tidlig.

Har i dag vært hos ei veldig flink osteopat og det skal jeg fortsette :) har dritt vondt i kveld, men vondt skal vell vondt fordrive

Osteopater reddet livet mitt sist. Hehe. Eller bekken og rygg ;) Håper det ordner seg for deg :)
Det håper jeg å :) Dagen etter timen var ett rent HÆLVETTE for å si det rett ut, men er nå mye mye bedre en hva jeg var allerede så grugleder meg til neste time :)

Har også hatt MYE vondt i hoftene de siste ukene. Er 9 uker idag. Svigerinne mi bare ler å sier at det er aaaalt for tidlig :p jeg syns det hjelper å trene :)

Back
Topp