Store gutten min :D

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Nå har han blitt hele 4 mnd, og jeg skjønner GODT hva småbarnsmødre mente når de sa at jeg måtte nyte babytiden for plutselig er den over :P Nå har jo småen begynt og rulle rundt sin egen akse og plutselig var han ikke der jeg la ham fra meg :P Han babler og ler og lærer nye ting hver dag :P Nesten som jeg vil stoppe tiden litt for før jeg vet ordet av det er han vel konfirmant :P

Så utrolig nydelig 
Selv om det er veldig koselig med bitteliten baby, så syntes jeg det er sååå morro nå, skjer jo noe nytt hele tiden [:)]

For en skjønning [:)] Huff ja, det går altfor fort... Jeg nyter hvert sekund...

ORIGINAL: *Høna*

Så utrolig nydelig 
Selv om det er veldig koselig med bitteliten baby, så syntes jeg det er sååå morro nå, skjer jo noe nytt hele tiden [:)]

Så hærlige han er da!! utrolig søte og stor øyne

Jeg elsker denne tiden!!!
De er jo så nydelige [:D][:D]
Og du har en kjempe fin sønn <3

Så utrolig nydelig 

Så sjønn han er[:D]

så fin.. kjenner godt igjen det du sier = ) = )

ORIGINAL: Venter nr 3 i des

ORIGINAL: Venter nr 3 i des

sign[:)]

Så utrolig nydelig 

Sign!!!! [:D]

Huff ja. Elsker tiden som er nå. At det skjer så stor utvikling på så liten tid.
Og imorgen skal de begynne på skolen*sukk*. Tiden går faktisk så fort når man får barn.

Så utrolig nydelig 

Back
Topp