store forandringer hos partneren

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Hvis partneren din hadde forandret seg drastisk utseende messig, og ikke vil gjøre noe med det. Hadde du gått fra vedkommende eller hadde du blitt der. Man er jo glad i personen uansett, men man skal jo samtidig være tiltrukket av partneren sin også.

Eks. - du hater skjegg, han anlegger fullskjegg og nekter å barbere seg.
eks. - du liker ikke langt hår på gutter, han får hår til langt ned på ryggen og vil ikke klippe seg
eks. - han legger på seg 50kg
osv osv osv

Er litt nysjerrig etter en liten diskusjon i julen.

Vanskelig å si.. Mulig det på sikt hadde gått over til vennskap

Jeg hadde ikke reist fra mannen nei. Utseende er ikke god nok grunn til å ødelegge den lille familien vår[;)]
Hadde nok tatt en prat med han for å finne ut om det var noen grunn til denne endringen, men ville som sagt aldri reist.

ORIGINAL: honning84

Jeg hadde ikke reist fra mannen nei. Utseende er ikke god nok grunn til å ødelegge den lille familien vår[;)]
Hadde nok tatt en prat med han for å finne ut om det var noen grunn til denne endringen, men ville som sagt aldri reist.

signerer[:)]

Hadde det vært greit om mannen reiste etter at vi hadde gått gjennom en graviditet og ikke kom tilbake i samme form som før? Ikke i min verden hvertfall. Utseende er ikke det viktigste når man blir kjent på et dypere plan

Hadde ikke forlatt han eller vurdert der fordi han la på seg vertfall.
Da er forholdet noe jalla, i min øyne.

Men utenom det, så hadde jeg sakt fra at jeg har problemer med å syns du er deilig når hodet ditt er dekt av hår!

Nei,tror ikke det... hvis han godtar meg med mine 20 kilo for mye så hadde ikke sjegg,langt hår el noe annet gjort at jeg hadde reist fra han [:)]

ORIGINAL: nussnøff

Hvis partneren din hadde forandret seg drastisk utseende messig, og ikke vil gjøre noe med det. Hadde du gått fra vedkommende eller hadde du blitt der. Man er jo glad i personen uansett, men man skal jo samtidig være tiltrukket av partneren sin også.

Eks. - du hater skjegg, han anlegger fullskjegg og nekter å barbere seg.
eks. - du liker ikke langt hår på gutter, han får hår til langt ned på ryggen og vil ikke klippe seg
eks. - han legger på seg 50kg
osv osv osv

Er litt nysjerrig etter en liten diskusjon i julen.

Skjegg: Han hadde fått hadd skjegg en stund. Men da hadde jeg latt håret gro ellers på kroppen selv[;)]

Langt hår: Se punkt over[8D]

50 kg: Slanke seg. Ja.. Rett og slett. Med jeg hadde joina han for hvis han hadde lagt på seg 50 kg så er det store sjanser for at jeg også er overvektig da vi spiser de fleste måltid sammen. Vi er på slankern sammen nå.

Utseende har mye å si og parteren bør iallefall prøve å ta vare på seg selv og imøtekomme noen av ønskene til den andre. Mener jeg[:)]

Men jeg hadde ikke gått fra ham altså! Men etterhvert så hadde jeg ikke blitt fysisk tiltrukket av han og da mangler jo forholdet noe veldig viktig...... Da kan man like gjerne bare venner liksom[:-]

Hadde ikke forlatt han nei. Men hadde jeg merket at han f.eks begynte å gå veldig opp i vekt hadde jeg nok sagt i fra. Nå tenker jeg ikke på et lite alderstillegg rundt magen, men + 50 kg eller mer. Og det håper jeg mannen min ville gjort med meg også[:)]

ORIGINAL: honning84

samme her

Nei absolutt ikke, han er en sånn som kler det meste han faktisk også så. Han har jo sett stooooore forandringer hos meg og sier at det ikke har forandret noe heller omvendt siden vi blir mer og mer glad i hverandre for hver dag som går. Jeg er en sånn som tenner på følelser, personlighet, sjarm og ikke utseendet[:D]
Hadde han blitt brannskadd i hele ansiktet så er det fortsatt han jeg elsker og som er far til mine barn[:)]

Nei absolutt ikke.
Her har gubben stått ved min side gjennom 9 år med vektsvingninger ut av en annen verden. Da snakker vi 50+ osv... Uten at han har endret noe følelser/behandling av meg. Vært like kjærlig og omtenksom bestandig. Og nå etter en nedgang på 45kg, er han selvsagt stolt av meg og fornøyd. Men det eneste han kommenterer er at han er glad for å se at jeg har det mye bedre med meg selv [;)]

Så her er kjærligheten mye dypere enn som så[:D]

jeg syns det er viktig å ta seg bra ut for partneren sin så jeg hadde nok tatt en prat med han slik at noe ble gjort[:)]

viss jeg ikke tenner på typen så forsvinner jo sex lysten å uten sex så er det lett for å visne over til bare vennskap[&o]

Back
Topp