store colaglass

beckymor

Betatt av forumet
noen som vet om det er å å tak i noe sted? eneste sambo kunne ønsket seg til bursdagen sin, stooore colaglass.. hehe.. men så vet jeg ikke hvor jeg kunne fått kjøpt det [&:] merkelig spørsmål å komme med på et babyforum kanskje[;)]

Jeg kjøpte det, og halvliters Hansa og Ringnes glass på Ica Maxi for en stund tilbake. Aner ikke om de fremdeles selger det da.

da sjekker jeg der! [:)]

sambo kjøpte på jysk av alle plasser

http://www.skrotnissen.no/index.php?act=viewCat&catId=797

Kanskje du finner noe her?[:)]

tusen takk for hjelp[:D]

Sambo ønska seg også sånne STORE cola glass for mange år siden... Jeg har en onkel som jobber på cola, så det fiksa han til meg[;)]

Så vi er eiere av 9 store (0,8 liter) cola glass[:D]

Har sett halvliters glass flere steder, men ikke 0,8 glass...

ORIGINAL: Junemamma

sambo kjøpte på jysk av alle plasser

Eg og har kjøpt på jysk, men da e lenge sio no då. Har og sett dei har hatt det på europris i perioda [:)]

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: Jarmila

Får også kjøpt originale cola-glass på mcdonalds[:)]

de i forskjellige farger som de delte ut her fr ei stund siden??

de knuser bare de SER lunka vann.. vi hadde 6-7 stk.. nå har vi ingen... (fra i sommer..)[:-]

Vi har vel 8 slike (fikk to i fjor sommer, også kjøpte vi noen når de begynte å selge de til en billig penge). Ikke et eneste et som har knust her! Vasket hundre ganger i maskina osv [:)]

Jeg har mange 0,8 ltr colaglass jeg fikk på jobben da Peppes gikk over til Pepsi osv....skal innom jobben etterpå, kan sjekke om det er igjen noen[;)] Så store glass tror jeg ikke man får kjøpt overalt[8D]

kan jeg kanskje høre på peppes der jeg bor og da?[8D] eller er det lenge siden de gikk over til pepsi?

ORIGINAL: Becky89

kan jeg kanskje høre på peppes der jeg bor og da?[8D] eller er det lenge siden de gikk over til pepsi?

Ja, du kan jo høre[:)] Det er en stund siden...husker ikke helt når det var jeg...Men om de ikke har rydda lageret sitt, kan det hende det står igjen noen[;)]

gikk inn på coca cola sine sider, men der sto det bare om brusmaskiner man kunne leie eller noe sånn, ingen glass man kunne kjøpe :P hehe..

ORIGINAL: Becky89

gikk inn på coca cola sine sider, men der sto det bare om brusmaskiner man kunne leie eller noe sånn, ingen glass man kunne kjøpe :P hehe..

Onkel sa til meg at de ikke var å få tak i butikker den gangen... Og det er vel 6 år siden nå. Ring de da vel? Eller send en mail?[;)]

ORIGINAL: MammanTilPeder

Jeg har mange 0,8 ltr colaglass jeg fikk på jobben da Peppes gikk over til Pepsi osv....skal innom jobben etterpå, kan sjekke om det er igjen noen[;)] Så store glass tror jeg ikke man får kjøpt overalt[8D]

nei har peppes gått over til pepsi og kutta ut cola det var dårlige greier[:@]. den colan som var så god... vi fikk et stort glass fra peppes en gang siden mannen min spurte så pent[:)]

Back
Topp