Store bryst! Hjelp!

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Jeg er tynn og har store pupper, noe som gjør det generelt vanskelig og finne riktig bh.
Men nå har de vokst masse mer, er ømme som fy og ingenting passer!!

Jeg brukte 75E/F og har sikkert gått opp en eller to str. allerede. Så nå er jeg rådvill og går uten, noe som er fryktelig tungt!

Hvor kan jeg finne så store str. som sitter godt, støtter og er behagelig på disse super vonde greiene?? :p
Har prøvd sportsbh i xl, men blir for stramt..

Hjelp!

Jeg handler BHer hos Change (brukte også 75F/G). De har stort utvalg, og de er ikke så sykt dyre, som BHer i store størrelser oftest er.
Akkurat det er veldig greit, ettersom det ser ut som om man blir nødt til å kjøpe ny BH flere ganger i løpet av svangerskapet..

Jeg handler BHer hos Change (brukte også 75F/G). De har stort utvalg, og de er ikke så sykt dyre, som BHer i store størrelser oftest er.
Akkurat det er veldig greit, ettersom det ser ut som om man blir nødt til å kjøpe ny BH flere ganger i løpet av svangerskapet..
Jeg pleier ikke og finne noe der, syntes de er små i str. Må opp i en H vanligvis på Change.
Men pga graviditeten så er de jo så utrolig vonde at jeg må finne noe super behagelig :p

Jeg kjøper bh på Kappahl og Lindex og er veldig fornøyd med det. Jeg har også store pupper så hm er uaktuelt :) Kappahl har 25% på bh frem til 22/9 :)

Jeg kjøper bh på Kappahl og Lindex og er veldig fornøyd med det. Jeg har også store pupper så hm er uaktuelt :) Kappahl har 25% på bh frem til 22/9 :)
Takk! Skal sjekke ut :)
Har du vondt i dem nå? Jeg syntes at alt har blitt så vondt!

Jeg bruker Triumph og er superfornøyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Brukte 65I før graviditeten, og er veldig fornøyd med Change sine! Hadde også ammebh fra de forrige gang. Mine gjør ikke så vondt og har ikke vokst så mye denne gangen. Forrige gang hadde jeg gått opp 2 cuper i uke 5!!

Brukte 65I før graviditeten, og er veldig fornøyd med Change sine! Hadde også ammebh fra de forrige gang. Mine gjør ikke så vondt og har ikke vokst så mye denne gangen. Forrige gang hadde jeg gått opp 2 cuper i uke 5!!
Da skal jeg sjekke ut :)
Jeg hadde ikke noe symptomer fra brystene forrige gang.. men nå føler jeg at jeg skal eksplodere!

Kan dere være forskjell med kjønn tro? Hva fikk du forrige gang? :)

Jente forrige gang. Fikk svære pupper og gikk opp 10 kg fram til uke 12. Denne gang 2,5 kg (8 uker) og nesten ikke forskjell på brystene

Jeg pleier ikke og finne noe der, syntes de er små i str. Må opp i en H vanligvis på Change.
Men pga graviditeten så er de jo så utrolig vonde at jeg må finne noe super behagelig :p
Ja, størrelsene deres er annerledes. Men de har opp til J-cup på nettet.
Bravissimo, en britisk nettbutikk, er også en av mine favoritter, men der er det litt dyrere igjen.

Back
Topp