Store bleiejenter

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Dere med jenter som bruker bleier, hvor kjøper dere bleietruser til å ha under kjoler? Jeg finner stort sett bare opp til str 74 eller 80. 

Ingen bleiebarn i str 92 som bruker søte bleietruser under kjolene?

har kjøpt hipstere på hm i str 86/92 i hvite, funker bra:-) Finnes i undertøysavd til store barn. Har disse også på om natten om det er så varmt at hun kun sover i bleie.

Har en kjempesøt en fra Noa Noa, men bruker mest vanlige truser.

Har ikke det nå, men vi brukte de blondetrusene fra H&M i str. 80 det året hun var 1, 5 år også. De var gode i str. den gangen ihvertfall :)

Takk for svar! :) Forstår hvorfor de er så vanskelig å finne, dersom det er så få som synes at det er søtt med bleietruser som stikker ut under kjolene. 

Dere som bruker vanlige truser, må dere gå opp mye i størrelse for at det skal bli plass til bleier under?

Sukkertopp skrev:
Takk for svar! :) Forstår hvorfor de er så vanskelig å finne, dersom det er så få som synes at det er søtt med bleietruser som stikker ut under kjolene. 

Dere som bruker vanlige truser, må dere gå opp mye i størrelse for at det skal bli plass til bleier under?

Bruker enda bleie på 3 åringen om natten her, truse uten på når varmt og de er i 98/104, noe mindre enn klærne hun bruker men likevel passe. SÅ ingen problem med bleie under...

Så rart, det må jo bli veldig posete for de som ikke bruker bleie da? Bleiene tar jo litt plass. Takk for svar, da får jeg prøve det. :)

Bruker ikke bleietruser nei, tror ikke jeg har hørt om det engang. 

Sukkertopp skrev:
Så rart, det må jo bli veldig posete for de som ikke bruker bleie da? Bleiene tar jo litt plass. Takk for svar, da får jeg prøve det. :)

ja jeg synes det var veldig vanskelig å finne truser i str 80-86 som IKKE var bleietilpasset.

Back
Topp