Store ammeBH'er, hvor??

Eventuelt kan du kanskje sjekke noen amerikanske nettsider? Jeg har G/H-cup, og finner BH'er på change og Marinka, men J er jo hakket større, ja... De har også godt utvalg i en undertøysbutikk som ligger i øverste etg på Glassmagasinet i Oslo. De har super service, så de sender kanskje i posten om du bor langt unna..? Gi lyd hvis du vil jeg skal sjekke opp noe mer ang butikke på glassmagasinet for deg:)

Helt uten sammenheng med tråden, men nicket ditt fikk meg til å sikle - herregud, jeg fikk lyst på snickers!! :D

Eventuelt kan du kanskje sjekke noen amerikanske nettsider? Jeg har G/H-cup, og finner BH'er på change og Marinka, men J er jo hakket større, ja... De har også godt utvalg i en undertøysbutikk som ligger i øverste etg på Glassmagasinet i Oslo. De har super service, så de sender kanskje i posten om du bor langt unna..? Gi lyd hvis du vil jeg skal sjekke opp noe mer ang butikke på glassmagasinet for deg:)
De har bare opp til J på Change, og det er mulig jeg trenger større.
Er nede i Oslo sentrum til tider og pleier å være innom barneklær butikkene der når det er salg, mye fint, så den kan jeg få tatt en tur innom

De har bare opp til J på Change, og det er mulig jeg trenger større.
Er nede i Oslo sentrum til tider og pleier å være innom barneklær butikkene der når det er salg, mye fint, så den kan jeg få tatt en tur innom
Ja, gjør det! JEg fikk god hjelp der, men det forutsetter selvfølgelig at de har tilgang på den størrelsen du trenger fra leverandørene sine:)

Ja, gjør det! JEg fikk god hjelp der, men det forutsetter selvfølgelig at de har tilgang på den størrelsen du trenger fra leverandørene sine:)
Selvfølgelig, men når man likevel er der med ujevne mellomrom koster det ikke noe å ta en tur innom, og siden det ikke er den eneste grunnen til at man er der, kan det ikke bli en helt bomtur heller :)

Følge godt med her. Har kjøpt 80J på Change, men burde hatt 75L...

Timarco har store str. :)

Jeg slår også et slag for Netty! De finner man på nettet.
Jeg fant ammebh i min størrelse i den gamle butikken deres i Vaskerelven i Bergen. Der endte jeg opp med en Freya-bh. De fører også Abecita, om jeg ikke husker helt feil. Jeg har til dags dato ikke kunnet kjøpe ammebher verken i "vanlige" kleskjeder eller på Change. Jeg måtte ha ammebh i 65G i starten og er nå nede i 65F(?). Utfordringen for meg er altså lav omkrets, men stor cup.
Obsobs! til alle oss med store pupper - husk at omkretsen vår mest sannsynlig er mindre enn vi tror;) (Heller en liten valke på ryggen enn pukkelrygg og pupper nede på magen, haha)

Back
Topp