Store ammeBH'er, hvor??

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen som vet hvor jeg får tak i store ammeBH'er ala meloner?

BH'ene mine er blitt små og var og så i dag selv om jeg bare er i uke 19.
Jeg landet på størrelse 80J...
Jeg kan ikke huske jeg noen gang har sett BH'er i større størrelser enn J-cup, og langt i fra ammeBH..
Hva gjør jeg dersom de blir enda større.
Hvor handler jeg?

Vil bare gi deg et tips om at puppene er størst når de har hovne melkekjertler i svangerskapet og de første ukene. Feks når babyen er 5 mnd og fremdeles fullammes så er det jo mer melk i puppene enn når babyen er noen få uker gamle, men allikevel kan brystene være større helt i begynnelsen pga hovne melkekjertler. Så vent med å kjøpe inn mange dyre bher til det har stabilisert seg litt.

I begynnelsen kan en stor sportsbh eller graviditetsbh være greit. Vet om noen som klipper opp nettingtrusene på sykehuset i skrittet og bruker de som "tanktop" med ammeinnlegg inni.

Vil bare gi deg et tips om at puppene er størst når de har hovne melkekjertler i svangerskapet og de første ukene. Feks når babyen er 5 mnd og fremdeles fullammes så er det jo mer melk i puppene enn når babyen er noen få uker gamle, men allikevel kan brystene være større helt i begynnelsen pga hovne melkekjertler. Så vent med å kjøpe inn mange dyre bher til det har stabilisert seg litt.

I begynnelsen kan en stor sportsbh eller graviditetsbh være greit. Vet om noen som klipper opp nettingtrusene på sykehuset i skrittet og bruker de som "tanktop" med ammeinnlegg inni.
Dette er mitt tredje barn, så det vet jeg.
Jeg har nå vokst ut av mine BH'er, og trengte nye.
Tenkte derfor at jeg like godt kunne kjøpe ammeBH'er i samme slengen da da jeg har sett meg ut er så fine at de kan brukes utenom også.
Det var da jeg fant ut hvor store "Knott&Tott" faktisk var blitt, og tenkte jeg kanskje burde finne ut hvor jeg kan kjøpe større nå dersom de trengs fort etter fødsel.

Jeg kan ikke huske jeg noen gang har sett BH'er i større størrelser enn J-cup, og langt i fra ammeBH..

Jeg er i uke 16 i morgen, og er også bekymret for at puppene skulle bli enda større enn nå. Fikk iallefall beskjed om at puppene nå har vokst det de trenger og kommer til å gjøre, så str på bh'en trengte jeg ikke bekymre meg for.. Ift at de skulle bli enda større altså! De blir jo mer fyldige når melka kommer, men.. Jeg er førstegangsgravid, så om dette stemmer aner jeg ikke men..

Last edited:

Hvor handler jeg?
Eventuelt kan du kanskje sjekke noen amerikanske nettsider? Jeg har G/H-cup, og finner BH'er på change og Marinka, men J er jo hakket større, ja... De har også godt utvalg i en undertøysbutikk som ligger i øverste etg på Glassmagasinet i Oslo. De har super service, så de sender kanskje i posten om du bor langt unna..? Gi lyd hvis du vil jeg skal sjekke opp noe mer ang butikke på glassmagasinet for deg:)

Back
Topp