Stord er Norges anus.. (link)

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
http://www.vgtv.no/?id=34982

Tydeligvis en som har hatt et ublidt møte med øya.. [:D]

"Kan du slutta å bøya verb, eg får så vondt i hockeysveisen min!" [:D]

Ingen fra Stord her? [8D]

Hahaha!! Kjenner flere fra Stord![:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Joda er her me. Eg vil tru han har vore på Fitjar eg, ikkje Stord [8D][8D][8D]

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: Almyrida81

Joda er her me. Eg vil tru han har vore på Fitjar eg, ikkje Stord [8D][8D][8D]

Hahaha.. Pernille Sørensen syns Husnes va den verste plassen i verden.. Tommy Steine va kje fornøyd med verken Husnes eller Bømlo.. Hahaha.. Eg ane et mønster.. [8D] Er me virkelig så fæle?

Tommy Steine intervju:

"Livlige tilstander
Etter noen suksessfulle opptredener i Oslo utsatte Steine seg for publikum utenfor hovedstaden. Var det lovede land klart for den nye humorformen? Svaret var et rungende «nei». Det ble på alle måter et tøft år. Og, sett i ettertid, ikke så rent lite morsomt.

- Så å si ingen forsto hva vi holdt på med. Folk trodde det var en trubadur uten musikk. På Bømlo kom det 250 mennesker med medbrakte plastflasker. De satt med ryggen til hele kvelden og skravla mens jeg var på scenen. Jeg var bakgrunnsmusikken. På Husnes noen dager seinere fikk jeg beskjed om at de mannfolka som var minst voldelige her, var kvinnfolk. Det gikk bra helt til en ropte: «Er det mulig å holde kjeft?» Han kom gående bortover til meg. To- tre meter før han kom fram, gikk han ned på kne og krabbet framover. Vel framme glefsa han til og beit meg i pikken."

Back
Topp