Storblødning i dag

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Øhjelp hos gyn i dag. Etter vakta var over kjente jeg det ble varmt og fuktig i underbuksa på tur til garderoben. Med bange anelser gikk jeg en tur på do og innlegget var fylt med friskt blod og det var flere koagler.. Heldigvis jobber jeg vegg i vegg med gyn, så fikk bestilt meg time og henta mini i bhg. Mannen bortreist, som vanlig!
Helt utrolig at jeg klarte å holde meg på veien dit og tilbake, sånn sommer grein, henta barnepass på veien også. Blødde fortsatt ganske graftig da jeg skulle inn og få utført ul. Var sikker på at nå var det en ny abort... Turnuslege skulle undersøke. Først fant hun ikke så mye, bortsett fra ei overfylt blære. Stressa, jeg nei??
Så jeg måtte tømme blæra og hoppe opp installer igjen, mens hun ringte overlege for å komme og se.
Etter litt roting oppi der fant de et hulrom, og inni der en liten ert. Zooma inn og der var det jaggu et bankende hjerte <3 :)Gråt og lo og klappa i hendene om hverandre. Skal tilbake på planlagt kontroll på mandag for å få en bedre sjekk :)
 
Øhjelp hos gyn i dag. Etter vakta var over kjente jeg det ble varmt og fuktig i underbuksa på tur til garderoben. Med bange anelser gikk jeg en tur på do og innlegget var fylt med friskt blod og det var flere koagler.. Heldigvis jobber jeg vegg i vegg med gyn, så fikk bestilt meg time og henta mini i bhg. Mannen bortreist, som vanlig!
Helt utrolig at jeg klarte å holde meg på veien dit og tilbake, sånn sommer grein, henta barnepass på veien også. Blødde fortsatt ganske graftig da jeg skulle inn og få utført ul. Var sikker på at nå var det en ny abort... Turnuslege skulle undersøke. Først fant hun ikke så mye, bortsett fra ei overfylt blære. Stressa, jeg nei??
Så jeg måtte tømme blæra og hoppe opp installer igjen, mens hun ringte overlege for å komme og se.
Etter litt roting oppi der fant de et hulrom, og inni der en liten ert. Zooma inn og der var det jaggu et bankende hjerte <3 :)Gråt og lo og klappa i hendene om hverandre. Skal tilbake på planlagt kontroll på mandag for å få en bedre sjekk :)

Å herlighet! Så bra at det hele gikk bra :)
 
Så fint at du så et bankende hjerte :) Betryggende med mer oppfølging da.
 
Øhjelp hos gyn i dag. Etter vakta var over kjente jeg det ble varmt og fuktig i underbuksa på tur til garderoben. Med bange anelser gikk jeg en tur på do og innlegget var fylt med friskt blod og det var flere koagler.. Heldigvis jobber jeg vegg i vegg med gyn, så fikk bestilt meg time og henta mini i bhg. Mannen bortreist, som vanlig!
Helt utrolig at jeg klarte å holde meg på veien dit og tilbake, sånn sommer grein, henta barnepass på veien også. Blødde fortsatt ganske graftig da jeg skulle inn og få utført ul. Var sikker på at nå var det en ny abort... Turnuslege skulle undersøke. Først fant hun ikke så mye, bortsett fra ei overfylt blære. Stressa, jeg nei??
Så jeg måtte tømme blæra og hoppe opp installer igjen, mens hun ringte overlege for å komme og se.
Etter litt roting oppi der fant de et hulrom, og inni der en liten ert. Zooma inn og der var det jaggu et bankende hjerte <3 :)Gråt og lo og klappa i hendene om hverandre. Skal tilbake på planlagt kontroll på mandag for å få en bedre sjekk :)

Huff så skremmende, men så utrolig godt at du så et bankende hjerte :D:D
 
Å fytti! Det er mer spenning enn en har godt av på en dag!!
Veldig glad for at det gikk bra :D
 
Så skummelt!! Så utrolig bra at det ikke var en SA ❤❤
 
Ja det var helt fantastisk å se den lille prikken som pulserte på skjermen ❤️ Litt for mye spenning i hverdagen ja. :p Blir vel litt spenning fram til mandagen også. Blødningen ga seg endelig i 20-tiden. Naturen er ikke bestandig så snill med oss damer. Hehe.
 
Så godt å høre at det gikk bra :) <3 har spottet og blødd litt i over en uke nå, så er veldig betryggende for meg å høre slikt :)
 
Så godt å høre at det gikk bra. Betryggende for meg som spotter på 2.dagen nå og er så nervøs.

Hvor mange uker er du på vei, Plexy?
 
Så herlig med et bankende hjerte! :D Godt det gikk så bra som det gjorde!
 
Så godt å høre at det gikk bra. Betryggende for meg som spotter på 2.dagen nå og er så nervøs.

Hvor mange uker er du på vei, Plexy?
Ja full forståelse for at man blir nervøs. Jeg spurte hvorfor jeg blødde da, men de vet ikke. Noen kan gå med blødninger hele svangerskapet, noen har mensperioder underveis, andre blør en gang, eller spotter litt..

Jeg er 6+2 i dag :)
 
Så bra det gikk bra, men min første begynte jeg å blø kraftig i uke 10, legen var sikker på det var sa, men på ul fant de hjerteslag og var ganske overrasket. Jeg blødde kraftig i 3-4 dager og så mindre og mindre i ca 10 uker. Det var en stor blodansamling i livmoren. Alt gikk heldigvis bra, og vi har verdens skjønneste gutt
 
Back
Topp