Stor unge

x1xangelica

Elsker forumet
Hei..
Jeg bare lurte er det noen av dere som har ligget en del over gjennomsnittet på størrelse??
Er det eventuelt noe håp om at ungen kommer før, når den er stor??

jeg har termin om 3 dager, på forrige torsdag var bebisen min allerede godt over 4 kilo, da var det 8dgr til termin, ut har han ikke tenkt seg ennå [:D].. tror ikke størrrelsen har noe med hvor fort de har tenkt seg ut..

[:D]Vet at broren min er født fire dager over tiden,og han var 5,5kg...
-Jeg kom to uker over tiden og var 4,7 kg...
Michael kom 8 dager over tiden og var 4 kg...
-Unger kommer når de er klare for det! (Hadde jeg fått viljen min hadde jeg fått Alexander NÅÅÅ!!! Er så lei av å ikke rekke ned til gulvet!)

ORIGINAL: Micamor

[:D]Vet at broren min er født fire dager over tiden,og han var 5,5kg...
-Jeg kom to uker over tiden og var 4,7 kg...
Michael kom 8 dager over tiden og var 4 kg...
-Unger kommer når de er klare for det! (Hadde jeg fått viljen min hadde jeg fått Alexander NÅÅÅ!!! Er så lei av å ikke rekke ned til gulvet!)

jeg har undret litt idet siste, med vekt til bebisen.. siden jeg også for en stor bebis, lurer jeg på hvordan de er: lissom er de mer våkne? og mer tilstede ?og klær i str-56 passer vel ikke til de over 4,5 kilo??

[:D]Michael var 6,3 kg på 6 ukers kontrollen-og da passet fortsatt str 56, men ikke lenge, Kan jo si at klærne i str 50 passet kun den dagen vi reiste hjem fra sykehuset. Brukte str,62 fra han var 8 uker. Så jeg tror ikke du trenger å kjøpe mye i 56....
(og et tips: skriv opp alt slik i baby boken! Det er så morsomt å sitte nå ,så mange år etter å se hvor gammel han var når vi måtte opp en str. i klær ol.)

Var det jeg var redd for [;)]
Veslefrøkna her var 3700 forrige uke og jeg har enda igjen nesten 3 uker..
men forrige man kom før og hu ligger langt nede, så da er det bare å håpe [:D]

Back
Topp