Stor unge (dere som har unger som er 3+)

ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

Kommer til å flytte henne framovevendt når hun begynner å klage,men tror ikke jeg kommer til å flytte henne enda[:)]

Hele poenget var at siden jeg har ei så stor jente så kanskje det var best for henne andre veien,men siden de fleste sier det med skjelett å slikt skal jeg ikke flytte henne [:)]

snuppa er 3,5 år, å sitter forovervendt.

har ei selv som er på str med 4åringer men kommer ikke til å snu henne enda. Vil nok ha henne bakovervendt så lenge som mulig.

Anbefaler deg og ha henne bakovervendt til hun er minst 4 år..
Det er jo en grunn til at de anbefaler det!

ORIGINAL: desire

Datteren min på 2,5 er vel å regne som lang hun også 96,5 cm og 15 kilo.
Hun har sittet forovervendt en stund. Pga hun ble kvalm og utilpass ved å sitte bakovervendt.

Skyt meg dere som vil, men selv om noe er anbefalt er det ikke lovpålagt. Så når datteren min klager og har det fælt og jeg kan snu henne, ja da gjør jeg det. Og det var en god avgjørelse for oss.

Så som svar på HI, følg magefølelsen din. Jeg støtter deg uansett

Grunnen til at de anbefaler det er jo for å redde liv, ikke for å forsure hverdagen vår..

Tenk deg om hvor mye som egentlig er anbefalt, men ikke lovpålagt!!

ORIGINAL: _gjotterii_

har ei selv som er på str med 4åringer men kommer ikke til å snu henne enda. Vil nok ha henne bakovervendt så lenge som mulig.

Sign, bare at min er gutt [:)]
men ser ikke for meg at vi klarer oss gjennom en vinter til bakovervendt, og nei, vi bruker ikke å ha på han tjukke boblejakker og sånn, vi bruker tjukk ullgenser og har heller et ullteppe over han. og det går nå akkurat.

Synes du skal la henne sitte bakover en stund til jeg. Det er ikke nødvendigvis en fordel at hun er tung, belastingen blir desto hardere da egentlig.

Helst burde vi sitte bakover alle sammen, det er det tryggeste også når man er voksen, det er bare ikke så gjennomførbart[&:]

Eldste vår er snart 4 år, og vi har foreløpig ikke planer om å snu henne.

ORIGINAL: SweetCherry

ORIGINAL: turbo trash

ORIGINAL: elias sin mamma

min gutt som er født oktober 08 vi har han andre veien. ¨hadde snudd henne om hun har begynt å klage.

selv om du har tatt en dårlig avgjørelse behover ikke det å bety at du bør anbefale det til andre.

den var unødvendig!!

Back
Topp