Stor strømregning??

Vidic

Betatt av forumet
Fikk dere stor strømregning nå sist?
BLÆÆ og pjuuuuk!! Som om vi ikke har nokk med å bruke pengene på . Vil jo helst bare handle til lillegullet:))

næh, 890 kr stod det vel[8D]

må væll skriv at vår var på over 7000!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fikk dere ikke mer?! hihi, svigerfar lurte på om jeg hadde bodd i dusjen de siste mnd..helt til han selv fikk regningen og så at deres var dyrere[8D]

JAIKS!! Så dyr har jeg aldri hatt.. Men varmtvannet her går på husverten da.. så det hjelper jo. + at her er det vedovn med gratis ved :o)

Hoho, hihi, vår var på 5600,- tror eg. [:D]
890,-? Hvordan fikk du det til??

aaha, men så bra:)) Då ska du bære bruk nån 1000 ekstra på akkurat det DU vil, med GOD samvittighet!! så får vi slit med vårres fantastiske strømregning...[:(]
hihi, nærm seg no vår iallefall......

2700 på 2 mnd, 70 kvm leilighet[8|] d var vel 700 mer enn vanlig da..

Den va no ikke ille da?! Men kansje vi sku ha lagt inn protest...skriv at vi vent barn osv, har jo nokk å bruk pængan på. hihi:) Huff, e væll bære å takk og bokk at vi har varme rundt oss... MEN det kjiipeste regninga ever!!

huff, ja vi har også det...men FOR JÆVLI uansett.. Hehe, kjenn eg e ganske irritert. Må bære prøv å gløm den!

4777kr...Stor tomannsbolig på 3 etg, ca.170-180kvm. Glad vi har innvistert i varmepumpe ellers ville det blitt mye dyrere

Vår var på 1000 kr mer enn vanlig, så 500 kr ekstra i mnd hadde vi brukt da..

Vi har fyra veldig mye med ved. Brukt nesten 2 favner ved i vinter. Og når det ble varslet dyre strømpriser så ble vi strengere på bruk av strøm, lys, tørketrommel o.l.

Vi fikk på 6300 kr... Shit ass.... Men men, sånn er det når det er kaldt.. Godt det snart er sommer [:)]

ORIGINAL: MalleleoTrådstarter

2700 på 2 mnd, 70 kvm leilighet[8|] d var vel 700 mer enn vanlig da..

Bor også på 70kvm.. Hadde 4200,- [8|] Synes den var helt grei den regninga til nå..! [8D]

Vår var vel på rundt 900kr...så kan ikke klage så altfor mye :)

Fikk på 2800 kr, det var for 1 mnd. Pleier å ligge på mellom 2000 til 2500 i vinder mnd og 1000 lappen om sommeren.

Huff..den var høy denne gangen...over 6000,men huset er nesten 200kvm og 2 rom er ikke ferdige så de stjeler endel varme.Men vi har mått bruke en ekstra vifte ovn opp for å holde varmen gjevn..

På en mnd har vi ca. 450 kr [:)] Varm vannet går inn i husleia,så her dusjer vi så lenge vi vil( med god samvittighet) hehe..Så ska igrunn ikke klage på den regninga [:)]

3600 kr for eit hus, med uinnreda loft... har varmepumpe og fyrt endel med ved [:)]

Back
Topp