Stor seng?

CandyCrush

Glad i forumet
Driver på som et rent heeelv....... for å få Emilie til å sove i sin egen seng, hun vil rett i mi seng når jeg sier vi skal gå å sove.. Når begynne med stor seng?
Når jeg legger henne i min alene, kommer hun opp etter litt, må ligge der med henne om hun skal sovne så aner ikke om hun vil sovne i egen stor alene?

Vært å sett på butikker i dag etter seng, skeidar.. Veldig lyst på uttrekks seng.. Noen synspunkter? Dere som er begynt eller har større barn, hvordan hadde dere?[:D]

Jeg er av den oppfatning at de bør ligge i sprinkelseng så lenge de ikke kommer seg ut av den. Så her lå storeøster i sin til hun var over 3 år.[:D] Da byttet hun seng med vesla, for vesla sin seng kunne man ta av ene siden på. Den sover hun fortsatt i (blir 4 år i mars), og velsa sover i sprinkelsenga storesøster hadde før. Der blir hun altså til hun klarer å klatre ut.

Før eller siden må jo storesøster får større seng, for den blir jo for kort etterhvert, men vi har ikke bestemt enda hva slags seng hun skal få. Jeg kunne egentlig
godt tenke meg en sånn juniorseng eller noe jeg, synes de ser så små ut i "full size" senger.[;)] Men hva slags seng de skal ha etter sprinkelsenga blir jo mest en smakssak, og litt ut i fra hvordan rommet er osv.

Tror nok ikke det blir stor seng på junior på ei GOOOD stund enda i allefall[:D]
Han turner rundt i sprinkelsenga så jeg tviler på at han hadde blitt liggende i ei stor seng i så mange minutter[8D]

Må si meg enig med Glad70 jeg. Kommer til å bruke sprinkelsenga til han begynner å klatre ut av den eller til den blir for kort[:)]

Om jeg MÅTTE ha bytta seng nå så hadde jeg nok gått for ei juniorseng eller uttrekksseng eller noe med sengehest på[:D]

Daniel har begynt å gå ut av sin seng, så vi tenker på å kjøpe en sånn juniorseng. Synes de ser veldig fine ut, men vet ikke hvordan det blir for han å sove der. Må vel bruke laaang tid på å venne han til det å, men fint om han er ute av sprinkelsenga til nestemann kommer da[;)]

Back
Topp