Stor seng

Jeg henger like mye i mai som april ;)
Da skjønner jeg godt det er tungt å løfte inn/ut av sprinkelsenga ja! Håper flyttingen til storseng går bra!
 
Så bra at det går så fint! Gikk det bra helt fra starten? Hos oss holder jenta det gående opp mot 2 timer etter at vi har sagt god natt og gått ut. Ikke noe syting vanligvis, bare full fest med synging og prating og hopping.. Gruer meg voldsomt til å slutte med sprinkelsenga pga dette, på to timer rekker hun å gå ut av senga gaaanske mange ganger.. :-/ :p
Her gikk første uka kjempebra, gikk ikke ut av sengen en eneste gang :) men etter 1 ukes tid så begynte hun å gå ut av senga og komme inn på stua, men vi var konsekvente og la henne ned igjen med en gang så det ga seg fort :) Av og til våkner hun i 4-5 tiden og kommer inn til oss og da må vi kanskje gå noen runder før hun sovner igjen, men hun roer seg stort sett etter 30-60 min. Så stort sett går det greit, men litt utfordrende av og til :) Men synes også det er greit å ta den "kampen" nå, så vi forhåpentligvis slipper det når hun blir storesøster :)
 
Takk for svar :) Vi får vel bare hoppe i det. ;) Hvilken type seng har dere gått til innkjøp av?
 
Her gikk første uka kjempebra, gikk ikke ut av sengen en eneste gang :) men etter 1 ukes tid så begynte hun å gå ut av senga og komme inn på stua, men vi var konsekvente og la henne ned igjen med en gang så det ga seg fort :) Av og til våkner hun i 4-5 tiden og kommer inn til oss og da må vi kanskje gå noen runder før hun sovner igjen, men hun roer seg stort sett etter 30-60 min. Så stort sett går det greit, men litt utfordrende av og til :) Men synes også det er greit å ta den "kampen" nå, så vi forhåpentligvis slipper det når hun blir storesøster :)

Glemte å quote
 
Takk for svar :) Vi får vel bare hoppe i det. ;) Hvilken type seng har dere gått til innkjøp av?
Vi har en helt vanlig juniorseng som hun har arvet etter søskenbarnet sitt. Har lagt sprinkelbeskytteren rundt gavelen i hodeenden både for å ha noe kjent der og pga hun har en tendens til å slå hendene i veggen i søvne når hun er utrolig.
 
Planen var å vente å skru av kanten på sprinkelsengen, men gutten ville noe annet... Så nå sover 2åringen vår alene i dobbeltseng.[emoji23] Jeg tenker det er bedre å ha den utslått i tilfelle han ruller, men han har aldri sovet så rolig og stille før de tre siste nettene.
 

Vedlegg

  • Snapchat-653583365.jpg
    Snapchat-653583365.jpg
    41,9 KB · Visninger: 12
Back
Topp