Stor seng

KineL

Elsker forumet
Vi har byttet over fra sprinkel til hovden junior seng til Tomine å vi sliter skikkelig.Derfor lurer jeg på om andre har hatt den likedan når de har bytta over(maaaaange har jo gjort det for lenge siden)? Vi har prøvd tidligere men DA var hun ikke klar.
Vi har også bytta rom til henne,søstrene sover nå på samme rom.

Tomine legger seg greit,første dagen var hun mye inn og ut før hun la seg men de andre dagene har det godt greit.
Men hun våkner på natta,kommer inn til oss,vil ikke sove videre. Inatt endte jeg opp med å legge med sammen med henne i hennes seng(vi har aldri hatt barna sovnede sammen med oss og jeg har ikke tenkt å bynne med det nå),å da sovnet hun tilslutt. En natt våknet hun 04.15 og nekta å sove videre,å dagen ble deretter-veldig trett og mye skriking. Står opp kl 5-6 hver morgen.

Er dette en periode?? Fortell meg gjerne hva dere har gjort for at dette skal funke.

Vi hadde det også slik i en periode..han kom inn nesten vær natt i ca 2 uker.. Jeg bare følte han inn på sitt rom å sa han måtte legge seg for det er natta... Vist han ble veldig urolig,satt jeg meg på en stol ved døra.. Å det hjalp.. Etter 2 uker var det helt over.. Men det er tungt så lenge det står på.. Men deilig etterpå.. Lykke til...

mikael har fått stor seng nå,å det går kjempe bra:)

Hender han prøver seg å vil komme ned etter vi har lagt han for kvelden...men da går vi bare opp igjen med han å sier att han SKAL legge seg i sengen sin!!

Ofte jeg finner han i sengen med en bok å lyset på, å det er helt greit,så lenge han ikke står opp igjen:)

Vi sier til han att når han har lagt seg i sengen sin så er det ikke lov å stå opp igjen, det funker stort sett her hos oss:)

Lykke til.,håper det ordner seg snart for dere:)

Vi har stadig perioder da hun kommer inn til oss. Noe som er greit HVIS det er fra 3 og utover.
I perioder kommer hun inn 22-23.

For å få ting ok her så må pappan ligge på madrass inne hos henne. Etter 2-3 netter sover hun greit. Så lenge hun hører pappa'n snorke el l så sovner hun igjen. Deretter har vi latt madrassen ligge i ca 1 uke, og så når vi har tatt bort denne så har hun sovet fint.

Helt til hun feks sover borte og da må vi ofte begynne på nytt :-)

Vi har vært heldige vi... I påsken flyttet Maiken inn på nytt rom, i STOR ny seng (ikke junior), og det gikk strålende fra dag 1. Har dessverre ingen tips...

Hardesverre ingen tips jeg heller. A fikk stor seng på 2års dagen sin, og hun har per dags dato stått opp igjen kanskje 2-3 ganger..

Håper det bare er en periode :)

Vi har også vært heldige. Han har hatt storguttseng siden mars, mener jeg det var... han har til dags dato ikke stått opp når han ikke skal, og i går kveld var første gang han ramla ut av senga i søvne... huffa meg, stakkars gutten min! 

Back
Topp