stor seng

nate79

Elsker forumet
Har alle her fått seg "voksen" seng? Hvilken har der valgt isåfall til prinsen eller prinsessa?

ORIGINAL: Valpolicella

Har denne fra Ikea. Kjøpte for snart et år siden tror jeg..det var i vintern i fjor ihvertfall [:)]

Har sett på den, men åssen funker madrassen?

Snuppa sover i sprinkelseng enda hehe. Skal kjøpe stor seng snart. Skal kjøpei serien Leksvik fra IKEA siden hun har resten av møblene sine i den serien.
Har ikea madrasser som passer til?

Går fortsatt i sprinkelsprankel her gitt. Har lissom ikke tenkt så mye på det [8D]

ORIGINAL: MiniSatan

Går fortsatt i sprinkelsprankel her gitt. Har lissom ikke tenkt så mye på det [8D]

Jeg synes det har vært helt supert med sprinkel sengen! Da vet jeg at hun er i senga når hun skal være i senga![:D]
Eneste grunen til at jeg beg å tenke på større seng (bortsett fra at hun straks er for lang hehe) er at hun ikke hopper ut selv....noen ganger hadde det vært kos om hun kunne komme tuslende inn til meg på morgnen så kunne vi ligget å skravlet litt[:D]

Ja har jo egen tråd om den [8D]
Madrass til vokseseng får man på Ikea ja.

Og Jaaa Åro, det er så kos når hun står opp selv for å legge seg hos
Robin å se tv om morgenen.. hehe [:D]

Kjenner jeg blir glad for å høre at det fremdeles sprinkelsenga er ibruk [8D] Anna klatrer opp men ikke ut av den hehe . Men tenkte at hun kunne få en stor seng nå til 3 års dagen fra oss og farmor [:)]

Hun fikk stor seng i høst. Hoppa over "junior-senga" og kjørte rett på med "voksen-seng", med skuff som har en ekstra soveplass ved behov. Da ble Malin plutselig veldig liten igjen...[8|][:D]

Pussig at du spør, for vi var på IKEA i dag faktisk! [;)]

Alle forslagene fra foreldrene ble nedstemt, og vi endte opp med denne:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99837492

Rooooosa! [8D]

Hun kan jo ikke ha den til hun blir fjortis akkurat, men hun får ha den noen år.

Så regner jeg med at jeg får ei jente dersom jeg får en unge til, og da skal hun arve den! [:)]

Hun fikk stor jente seng i høst en gang. Som premie for at hun klarte å slutte med bleie[:D] Gikk rett på voksen seng. Kjøpt på Bohus. Husker desverre ikke hva den heter, men den har skuffer under.

vi kjøpte stor seng nå i desember han stortrives i den er såå stooolt.. hahah
vi kjøpte fra ikea-.

Da ble det ny seng på bølla i dag, veldig stolt når hun skulle legge seg he he litt vemodig for mammaen og pappaen når babyen ikke er noe baby lengre [8D]

Ja likte den veldig godt, særlig når du kan dra den ut til større seng [:D] Ikke dyr heller, så er veldig glad for at Ikea har kommet til Kr.Sand [:D]

Her ble senga montert i dag, hun var veldig ivrig og stolt.

Men da kvelden kom så ville hun likevel ligger i sprinkelsenga. Var vel litt skummelt.

Vi får se om hun ombestemmer seg etter hvert. [;)]

Misunnelig på at du har Ikea så nært altså nate, skulle gjerne hatt det nærmere jeg også (må reise 50 min eller så for å komme dit nå) For øvrig ser det ut til at tulla di koser seg glugg i hjel oppi den senga der!!

Ja hun sov helt til 0830 så hun har sovet godt og ikke kom hun ut heller haha Mamma æ æ våken nå !! Anna har sove godt mamma! Så søt..
Vi måtte reise til stavanger og det er rundt 2.5 time med bil eller noe sånt så det har ikke vært noe ikea på meg før nå .. Farlig å gå der inne, blir jo så frista til å kjøpe med deg halve butikken får det er så billig haha blir ikke like billig når vi kommer til kassa [8D][&:].

Skjønner godt hva du mener om Ikea, det er jo ikke MULIG å gå der inne uten å bruke 1000 kroner eller mer [&:] - men så er det gøy også da. Fikk i grunnen litt lyst på en tur nå, men det er kanskje litt drøyt å dra avgårde på selveste nyttårsaften [8D]

Så digg at Anna sov så lenge! Deilig med ny seng da tydeligvis, kanskje hun lå og koste seg litt ekstra der inne, søta [:)][:)]

ORIGINAL: nate79

Da ble det ny seng på bølla i dag, veldig stolt når hun skulle legge seg he he litt vemodig for mammaen og pappaen når babyen ikke er noe baby lengre [8D]

så nydelig bølle du har :)

Takk Åro[:D]

Back
Topp