Stor nok bil!

Linnca1984

Forelsket i forumet
Vi venter nå vårt tredje barn! Har fra før av en på 2 og en på 10 år! I tillegg har vi en schæfer som trenger bur i bilen! Noen som har noen tips på hvilken bil som har stort nok bagasjerom til å romme bur og i hvertfall vogn, helst litt bagasje i tilleg! Vil helst ikke ha caravelle og den type biler!

Vi har wolkswagen touran
Den stiller vi da fram 2 av settende bak slik at vi akurat har plass til hundebur og bagasje i bagasjeromet, og enda plass til 2 bakovervende og en på stolputte bak
Vi synnes den er helt genial for ska vi ikke ha hundene med så stiller vi bare baksettende bakover igjen og da har en kjempe god plass mellom settende foran og bak

Kommer jo an på hva dere har råd til, sånn flerbruksbil som ford Smax osv er jo svære..

Vi har opel vectra, og god plass, får 3 barneseter, lite hundehur og vogn :P har dog en hund på 15 kg, liten border collie mix.

Vi har bmw x5, eldste sitter i beltestol, midterste i sånn 9-25 kg stol bakovervendt og minste i babystol. Det går fint i baksetet. Samt vi har et romslig bagasjerom og vi som sitter framme har god plass :) :)

Opel vectra! Er helt overbevist om at den er stor nok, foreldrene mine har den og jeg skal også kjøpe meg slik en!! God plass til den som må sitte foran bakovervendt barnesete, stort bagasjerom. Snakker seff som stasjonsvogn :P

jeg snuser litt på en volvo v70! av stasjonsvogner så er visst den nesten størst, bare Mercedes E-klasse som er større?

ford s-max har også stort bagasjerom :)

Slenger med flere tips jeg. Har selv Toyota Avensis, og den er stor og god. Men ellers så er volvo v70 og skoda octavia/superb veldig bra alternativer :)

I dag har vi Passat og Touranog det går ikke med bagvogn og bur:( så vi må nok krype til korset og bytte de ut:( tenkte på flerbruksbil, men de vi har sett på til nå er for små! ( eller for dyrt) vi tenker rundt 300000kr! Smaxen har vi ikke tittet på enda, for har ikke noe særlig god erfaring med Ford! Men det er jo eldre biler!
Noen som har vært borte i VW Sharan?

jeg snuser litt på en volvo v70! av stasjonsvogner så er visst den nesten størst, bare Mercedes E-klasse som er større?

ford s-max har også stort bagasjerom :)
Har hatt v70 nå, kræsja den på onsdag så nå er den død :(
Men Opel vectra har større plass inni enn v70 altså.

Ford S-max. Den har vi, og det er fint plass til 3 barneseter, hundebur, vogn.og bagasje.
Men.det kan.også være en fordel med takboks i tillegg. Da har man ekstra plass ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Vi har sharan og det er stor plass i bagasjerommet der. Nå har ikke vi hund, så vet ikke hvordan det er med hundebur men vi venter snart fjerde mann og må ha 6 seter i bilen. Vi kan kjøre en emmajunga mondial rett inn i bilen uten å slå den sammen eller demontere den. Mens vi har det sjette sete oppe, så vil tro du får plass til hundebur da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er kjempe fornøyd med bilen også ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi kjøpte Peugeot 807 , kjempe god plass. Separerte seter bak, og stort bagasjerom. Også behagelig å kjøre. Praktisk med elektriske skyvedører. Kjempe fornøyd :)

Mercedes vaneo, Toyota previa

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Back
Topp