Stor matlyst

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Har lyst på mat hele tiden, og gjerne junkfood og slikt en ikke skal spise hver dag. Er flink til å holde meg unna slikt til vanlig, men nå som jeg er gravid så bare MÅ jeg ha..

Er der kun jeg som er slik, eller kjenner flere seg igjen? (Håper det[emoji85][emoji23])

Jeg hadde det slik med nr 2. Denne ganga får jeg store magesmerter når jeg spiser så jeg spiser det jeg må. Særlig dårlig blir jeg av junk food og frukt.
Bruker mye tid på og fantasere om mat. Gjerne så ser jeg filmer der folk lager mat og da er favorittvideoene junkfood (burgere) eller taco/nachos. Det jeg savner mest.

Egentlig ikke, men samtidig ja :p Er skikkelig kreativ i topplokket der og da, men når det kommer til matlagingen så detter jeg heeelt av lasset før jeg får begynt...!

Jeg har mistet matlysten og kan gjerne bare spise et par skjeer med mat før kroppen sier stopp. Er ikke kvalmen, men får det bare ikke ned. Det eneste av fast føde som faktisk går fint å spise er salt chips :meh: så ikke særlig mye bedre enn junkfood :p prøver heller å få i meg det meste av næringen min i flytende form for tiden :hilarious:

Junk [emoji173]️ og mat generelt! Er heldigvis flink å holde meg unna, men hadde jeg hatt valget hadde jeg spist det hver dag! (bor heldigvis på landet) [emoji23]

Uff, ja kjenner meg godt igjen. Spiser ikke mye junk-food til vanlig, men har begynt å få skikkelig lyst på det nå etter at jeg ble gravid. Egentlig ganske irriterende, for jeg vil jo gjerne spise sunt :meh: Prøver å holde meg i skinnet da:p

Kjenner meg så igjen! Har lyst på noe hele tiden, og kjenner meg sjeldent mett [emoji15]

Har akkurat spist godt med middag, men sliter innimellom med at jeg ikke blir mett. Måtte legge meg nedpå for jeg har en voldsom sultfølelse og blir svimmel! Sultfølelsen kommer før jeg begynner å spise og så gir den seg ikke!

Jaa, har det sånn.. Spesielt McDonalds har jeg så uendelig lyst på.. Og pizza. Og ostepølse fra bensinstasjonen... :oops:

Har lyst på mat hele tiden, og gjerne junkfood og slikt en ikke skal spise hver dag. Er flink til å holde meg unna slikt til vanlig, men nå som jeg er gravid så bare MÅ jeg ha..

Er der kun jeg som er slik, eller kjenner flere seg igjen? (Håper det[emoji85][emoji23])

Chilli cheese Tops fra McDonalds[emoji7][emoji7][emoji7]

Ja, jeg har mest lyst på alt som er usunt. Er glad i grønnsaker til vanlig, men nå synes jeg det er litt ekkelt. Vokser liksom i munnen. [emoji13]

Samme her, er sulten på junk hele tiden :( kjenner meg liksom ikke mett heller :/ huff håper det gör seg snart..

Hehe har det kkkueat likt!! Spiser aldri dritt ellers men nå har jeg lyst på all drit mat....

Er så grusomt! Har lyst å spise hele tiden! Tørr ikke veie meg lenger :( Ble sulten bare av å lese overskriften!

Har gått ned i vekt pga kvalme, men har litt fra før, så prøver å gå opp minst mulig! Derfor er det greit å bo langt unna butikkene!!

Jeg har tidvis lyst på junk, men det jeg har mest lyst på er reker :angelic: spiser omtrent som tidligere ikke noe mer tror jeg, men sånn var jeg med første også, spiste mindre enn hva jeg gjorde før graviditeten :happy: men hun var over 4 kg, så tok det hun skulle ha!

Jeg har også økt matlyst, vil jo ingen ende ta [emoji43] men fram til nå, bank i bordet, har jeg hatt mest lyst på frukt hele tiden. Smågodt (minus lakris [emoji849][emoji86]) frister overhodet ikke, og potetgull gjør meg uggen etter første håndfull. Av junk har jeg hatt en uke med Grandiosa-crawing, men utover det virker fet mat kvalmende [emoji87]

Back
Topp