stor mage !!

juneb

Forumet er livet
ahh syns magen er stor alt assåh!! begynner og bli tungt og bære på også, skal ikke klage for syns det er veldig koselig[:)] :) men ved siden av har jo jeg fått svangerskapsastma og kjenner att når magen blir større blir pustinga mi tyngre[:'(] :( blir tettere, og tettere... men nå skal jeg snart på sjukehuset og få tatt lunge tester så kanskje jeg får noe medisin som (funker[8|]).. heh!!

men er veldig stolt og glad over att magen min vokser alt i alt :)

andre som syns magen begynner og bli stor? =)

PS. lagt på meg 5 kilo [:-]

Hehe[:)] Kjenner til det.... Min er passe stor, ikke vokst så mye siste uka, men blitt hardere [:)]
Åsså når jeg sitter i sofaen å skal ha noe på bordet.... Hallo!!! Det er vanskelig det[&:]
Samboer kommenterte isted at : Det der så jeg, åsså flira han.
Blir litt uffing å pusting når jeg skal bøye meg framover og magen kommer litt i klem [:D]

ORIGINAL: idapjus

Bilde må legges ut når man sier sånt[8D][:)]

Bilder er lagt ut vettø [:)] Bare ingen som ser de[:D] Går helt greit...

hehe ;D skal legge ut bilde ja ;D men får dem bare så små :(

min voks KJEMPEFORT ein periode, men no har den stått på stedet "kvil" ei stund... ;P
MEN!! ein eg jobba med i natt fortalte at dama hans som er 7 mnd på veg alltid får kommentara på at ho har så liten mage, - og det er enda babyen er litt større enn gjennomsnittet... Og det er ho kjempelei seg for... Og ho har vist hatt problemer med å holde dei såra hormonane under kontroll når folk kommenterer det... Så.. ver happy for din store mage, du!;)

uff,nei, det er ikkenoe gøy :( husker når jeg var 3 måneder på vei og ikke hadde noe mage :S venna mine syns det var så rart og spurte hvor magen min var ... IKKE gøy.. men plutselig kom den som bare det :P hehe.. er jo ikke mega, mega.. men den er vell stor nok. hhiii!! veldig glad for magen min, nå syns det hvertfall att jeg er gravid.. tsss...!

jeg har også fått skikkelig mage! :P er 175 høy og veide 60 kg.. så hadde ikke noe særlig mage fra før av.. for en mnd siden (forrige kontroll) så veide jeg 66:P så veier sikker mer nå. hehe. men bare lagt på meg på magen og puppa da:P moro å se :D

Bare vær glad for at magen vokser, du. Gravide er noe av det fineste som finnes. Jeg har ikke kjempestor mage, men den har kommet mer frem i lyset i det siste. De som ikke har sett meg på en stund, f.eks, de ser det nok best. Vekten har lagt på det samme hele tiden, men jeg hadde gått opp hele 0,5 kg på forrige legetime. [:)]

Var hos naboen å veide meg nettopp (har ikke vekt), opp ca. 2,5kg. Kan ikke klage da[:)]
Må kjøpe oss vekt når vi flytter[:D] Kan ikke bare låse meg inn til naboen da lengre.... [:)]

Synes magen kom fort - og nå har den stoppet litt opp.. men begyner vel å vokse igjen..

Hadde gått opp nesten 2 kg sist jeg var hos legen men pga stress og styr på jobben har jeg gått ned igjen det.. (og kanskje litt til..) Er vel ikke bra det? Men satser på at det blir bedre nå som jeg må avspasere all overtiden og ha en uke ferie[8D]

imorgen SKAL jeg legge ut bilde her av magen!! den er blitt stor.. hehe!! hadde vært gøy om fler gjorde deet..!

ORIGINAL: juneb

imorgen SKAL jeg legge ut bilde her av magen!! den er blitt stor.. hehe!! hadde vært gøy om fler gjorde deet..!

Er jo mange som legger ut bilde da [;)][;)]

sett det :)

Jeg har lagt på meg 400 g, og har lik mage som i uke 14. Skal sies at jeg hadde en liten "valk"[8|] over magen fra før, men nå ser jeg bare feit ut, som om jeg har brukt sommeren til å proppe i meg all godisen jeg kom over, noe jeg har gjort[:-](gudskjelov så har vi ikke mye godis i hus, men har lett for å bli en sjokolade på butikken). Må gi meg nå!!! Ser ut som i uke 14 jeg[:@]

Må nesten nevne hva min mor sa til meg, jeg satt ved siden av henne å bøyde meg fremover, selvfølgelig synes magen bedre da. Da sa hun, så feit du har blitt, er du sikker på det bare er en? JA!!!!

Neste uke traff jeg henne på butikken, da hadde jeg blitt for tynn, så hun var nesten bekymret.

MØDRE!!!!!

hehe..! hørtesikke bra ut..! nei, skal sies att man kna se jeg er gravid, en god kul :) er så koselig men vil ikke att den skal bli så stor så jeg får strekkmerker!! :O hehe!! magen kommer, den kom sååå fort på eg iløpet av noen dager bare!

Back
Topp