Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen her inne som føler at de allerede begynne å få mage..?? er bare i uke 9+5 , men føler jeg har DEN magen.. Forrige svangerskap fikk jeg ikke mage før jeg var i fjerde mnd...
Jeg kan trøste deg med at jeg har også mye mage og jeg ligger en uke bak deg. Når du har vært gravid før får man fortere mage. Jeg har IKKE vært gravid før, men likevel mye mage allerede! Vi får bare akseptere magene våre og glede oss over det som skjer inne i den[:D]
Eg er førstegangsfødende då, men eg føler at eg har fått meir mage og det ser slik ut på dei bildene eg tar også. Du må gjerne sjå innom dei, sida me er omtrent like langt.
Men det er vel vanleg at dei som har vore gravid før, får fortare mage
e har fåt mage mann ser at e e gravid..enda jeg er kraftig fra før..problemer med å få på me mine bokser..snart begyne å låne kamerater sine gensere tror e,,,hehe
begynner å kommme nå ja, men ikke slik at det ser ut som om jeg er gravid enda..men jeg kjenner det godt på arbeidsbuksa mi [:)] kjente den strammer godt nå, på torsdag så satt den litt løst..så den spretter vel fram tidlig nå...sist kom den rundt uke 16/17 eller noe..