Stor mage

Katta

Forumet er livet
Julistrålene 2025 ♡
Aprilbarna`15
♡ Maibarna ♡
Novemberlykke 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
I dag er jeg altså så oppblåst at det er nesten umulig å finne klær. Landa på en veldig løs skjorte-kjole, men man ser jo konturene av magen under der og. Håpløst!

I dag er jeg altså så oppblåst at det er nesten umulig å finne klær. Landa på en veldig løs skjorte-kjole, men man ser jo konturene av magen under der og. Håpløst!
Feel you!!!
Er så oppblåst at det ser ut som jeg er maaange uker på vei!:laughing001

Veldig oppblåst her også. Ikke sånn at folk mistenker noe enda heldigvis. Hvert fall ikke som jeg vet om. Men jeg selv føler meg veldig oppblåst, og samboer har kommentert på det :P

Latterlig oppblåst her og får bli løse overdeler fremover

Oppblåst her og... ikke akkurat slank i utgangspunktet, så nå tror vel bare andre at jeg har lagt på meg:wideyed:

Samme her.. og utrolig treg mage! Har kjøpt noe Biola nå, håper det hjelper:) Noen som har noen tips?

Jeg er også oppblåst, men ikke sånn at det syns for andre.

Oppblåst som følge av forstoppelse her:confused: Har irritabel tarm så intet nytt for min del, men har egentlig vore veldig bra dei siste åra etter eg begynte å jobba. Rutine på mat og søvn pleier eigentleg å holde det i sjakk. Håpar ikkje dette blir nye kvardagen dei neste 9 mnd:wtf:

Back
Topp