Stor mage

Jeg hadde nok klart å skjule magen med en solid hold-in og riktige klær over, men er glad jeg slipper [emoji2] Synes det er veldig hyggelig med den kulen jeg har og gleder meg til den blir større [emoji177]

Edit: er 16+4 og førstegangs.

Jeg klarer som regel å skjule magen men måten jeg kler meg på. Er 15+0 i dag. Men når jeg i kveld skulle gå i kjole var magen veldig synlig.

Er 16+2 nå, førstegangsfødende, har en liten kul på magen, men det som har vokst mest er puppene XD. Har begynt med mamma tøy fordi jeg takler ikke noe som strammer over magen :-)

Om man har kort overkropp får man ofte stor mage[emoji4] fordi det er så lite plass å fordele magen på i forhold til de som er lang i ryggen. Jeg hadde symfysemål i uke 33 på linje på uke 40 mage og ble fulgt opp. Men jordmor sa da til meg at det var grunnen jeg har forøvrig stor mage. Forrige graviditet lengter jeg etter mage. Denne gangen lengter jeg etter bruke highwaist jeans [emoji23]

Kjenner meg såå igjen :-p
Jeg har veldig kort overkropp, så jeg fikk veldig stor mage sist. lille inni var ikke så veldig stor :-p Forrige graviditet prøvde jeg alt for å fremheve magen, men nå gjør jeg alt for å skjule den. Vet ikke hvorfor jeg føler for å skjule den, men sikkert fordi jeg føler meg så stor til bare være 19 uker :-)

Kjenner meg såå igjen :-p
Jeg har veldig kort overkropp, så jeg fikk veldig stor mage sist. lille inni var ikke så veldig stor :-p Forrige graviditet prøvde jeg alt for å fremheve magen, men nå gjør jeg alt for å skjule den. Vet ikke hvorfor jeg føler for å skjule den, men sikkert fordi jeg føler meg så stor til bare være 19 uker :-)

Jeg og er slik! Føler magen min ser uke 25 ut i uke 18 [emoji23] mi var stor i tillegg da! 4.3 og 55 cm[emoji23]

Magen og puppene har vokst en del her.. Sliter faktisk litt med å finne noen bher nå som ikke koster skjorta =o

Magen og puppene har vokst en del her.. Sliter faktisk litt med å finne noen bher nå som ikke koster skjorta =o

Jeg har finni en type på Cubus som jeg liker godt, men den størrelsen jeg vanligvis bruker begynte å bli litt liten. Gikk opp en størrelse rundt da cuppen ikke fåes større og den passer fint enda. Redd jeg får større problemer hvis vi vokser enda litt til :hilarious:

Jeg har finni en type på Cubus som jeg liker godt, men den størrelsen jeg vanligvis bruker begynte å bli litt liten. Gikk opp en størrelse rundt da cuppen ikke fåes større og den passer fint enda. Redd jeg får større problemer hvis vi vokser enda litt til :hilarious:
Cubus har jeg enda ikke vært innom, men jeg må nok hvertfall ha DD i cup.. Om ikke enda større..

Cubus har jeg enda ikke vært innom, men jeg må nok hvertfall ha DD i cup.. Om ikke enda større..

Jeg liker den som heter "Stacey padded BH" den går helt opp i G-cup i allefall;) De har til og med 25% rabatt nå ser jeg så da går det ann å prøve og se om den kan funke for deg:)

Trenger nye bher, men synes det er kjempe vanskelig å finne ut hvilke jeg skal kjøpe siden de vil jo sikkert endre seg mer fremover...

Går dere direkte på mamma/amme bh, noe å vokse i, noe som passer nå?

Trenger nye bher, men synes det er kjempe vanskelig å finne ut hvilke jeg skal kjøpe siden de vil jo sikkert endre seg mer fremover...

Går dere direkte på mamma/amme bh, noe å vokse i, noe som passer nå?
Jeg bruker kun sportsbh men de fleste der og begynner å bli knappe [emoji39] tenker jeg kjøper ammebh når jeg må kjøpe nye bher, blir bortkasta penger for min del å kjøpe vanlige i store størrelser da jeg vet puppene min kommer til å bli knøtt små igjen når jeg er ferdig med amming [emoji39]

Back
Topp