Stor mage

ECB

Glad i forumet
er dere slik at det er umulig å sjule graviditeten nå?
Jeg kan ikke gjemme magen selv om jeg prøver. Selv i mannens gensere synes den. Jeg fikk kommentar fra ei annen som er gravid at det måtte jo være minst to der inne. Magen min er større enn hennes og hun har termin om to mnd eller noe slikt. Jeg var på tidlig ul i ca uke 7 å da så vi bare et hjerte som banket så er ganske sikker på at det er bare en.
Dette er min nr fire så er jo naturlig at magen er større.
Jeg kan ikke engang spøke det unna med at jeg bare har lagt på meg. For det er tydelig gravidmage

er dere slik at det er umulig å sjule graviditeten nå?
Jeg kan ikke gjemme magen selv om jeg prøver. Selv i mannens gensere synes den. Jeg fikk kommentar fra ei annen som er gravid at det måtte jo være minst to der inne. Magen min er større enn hennes og hun har termin om to mnd eller noe slikt. Jeg var på tidlig ul i ca uke 7 å da så vi bare et hjerte som banket så er ganske sikker på at det er bare en.
Dette er min nr fire så er jo naturlig at magen er større.
Jeg kan ikke engang spøke det unna med at jeg bare har lagt på meg. For det er tydelig gravidmage
Jeg har veldig gravidmage. Så tror de fleste kan se at jeg er gravid. Jeg er ganske tynn fra før så den struttende magen skiller seg litt ut fra resten av kroppen :p:angelic:

Min er også stor og kan inne skjule det.
Jeg er 15 uker. Mange som kommenterer at den er stor til å være så kort. Men det er vel veldig forskjellig. Jeg er lav, så tenker kanskje det har noe med det å gjøre [emoji4]

Jeg har veldig gravidmage. Så tror de fleste kan se at jeg er gravid. Jeg er ganske tynn fra før så den struttende magen skiller seg litt ut fra resten av kroppen :p:angelic:
Jeg er ikke akkurat kjempetynn lengre. Var veldig atletisk før jeg ble gravid med nr en. Holdt på å trene meg opp til militæret når jeg oppdaget at jeg var gravid med første. Har lagt på meg noen kilo de siste årene. Men vil ikke kalle meg selv tykk.
Magen min er veldig utpreget gravidmage ikke matbabymage.

Har hatt problemer med å holde det sjult nesten siden jeg fant ut jeg var gravid. Magen kom rask [emoji85] lever i store gensrer og joggebukser mye av tiden da jeg ikke er klar for at alle skal få vite noe enda

Jeg klarer å skjule magen pga puppene har vokst enormt. Men er store vide gensere det går i. Synes jeg har sett mest lubben ut til nå, men magen kom plutselig for 3 dager siden. 18 uker i dag og min første.

Jeg er ikke akkurat kjempetynn lengre. Var veldig atletisk før jeg ble gravid med nr en. Holdt på å trene meg opp til militæret når jeg oppdaget at jeg var gravid med første. Har lagt på meg noen kilo de siste årene. Men vil ikke kalle meg selv tykk.
Magen min er veldig utpreget gravidmage ikke matbabymage.
Å, det er jo så koselig med den gravidmagen! Jeg elsker det :happy:

Jeg har helt vanlig størrelse tror jeg, var vel større første gang, men da la jeg på meg så veldig.
Klarer å skjule den hvis jeg har på stor genser. Men har jeg på en stram genser så syntes den :)

Jeg har noen kilo ekstra og har fått synlig gravidmage sent de andre gangene. Men denne gangen så er magen allerede begynt å vokse. Men er fortsatt på stadiet hvor folk ikke kan sikert si om jeg har lagt på meg eller om jeg er gravid[emoji13] så ingen har turt å spørre så langt[emoji14]

Gleder meg til jeg får en tydelig kul, akkurat nå så ser jeg mer lubben enn gravid ut [emoji85][emoji85]

Om man har kort overkropp får man ofte stor mage[emoji4] fordi det er så lite plass å fordele magen på i forhold til de som er lang i ryggen. Jeg hadde symfysemål i uke 33 på linje på uke 40 mage og ble fulgt opp. Men jordmor sa da til meg at det var grunnen jeg har forøvrig stor mage. Forrige graviditet lengter jeg etter mage. Denne gangen lengter jeg etter bruke highwaist jeans [emoji23]

Jeg har hatt skikkelig gravidmage en god stund, er nå 18+5 og det er nr 3. Så nå gidder jeg ikke prøve å skjule det lenger, går med gravidklær og understreker heller magen enn å gå med store og uformelig klær. Synes det er så koselig med gravidmage!! Magen er nå like stor som uke 24-25 med nr 1 tenker jeg, kom fort denne gangen...

Gravid med nr 2 og har fått stor mage allerede jeg også. Når jeg sammenligner med bildet fra forrige svangerskap er jeg like stor i uke 16 nå som 26 sist.... snakket med jordmor som sa at det er pga magemusklene strekkes i første graviditet og klarer ikke holde tilbake like godt neste gang... og det stemmer nok her, for når jeg legger meg på ryggen blir magen så og si borte

I mine vanlige klær kan jeg ikke skjule den men i stall klærene trodde jeg ikke man kunne se det da de er mindre tettsittende. Stod i kø på butikken nå nettopp... eldre mann stiller seg først ved siden av og så bak meg og jeg smiler til han. "ser du har litt ekstra polstring så det er vell best å holde seg bak i køa" sier han. Visste ikke hva jeg skulle si jeg [emoji23][emoji23]

Er 18 veker, og har ikkje fått mage endå! Er førstegangs! Syns egentlig det er heilt greitt at det ikkje viser, då eg kan drive med den aktiviteten eg vil :)

Jeg følte meg og mer gravid på dette tidspunktet enn hva jeg feks gjør nå. Men var nokså oppblåst husker jeg...

Min mage kom nesten med en gang jeg ble gravid (er andregangs). Når jeg var 8 uker så var den umulig å skjule. Til og med datteren min på 4 år spurte om det var en baby der inne [emoji7]
Nå er jeg 17+1 og magen er svær. Ser ut som jeg er minst 6 mnd på vei.

Back
Topp