RBmarsbaby
Flørter med forumet
Jeg var lettere overvektig da jeg ble gravid. BMI over 25 men under 30. Gikk ned de første månedene pga kvalme og har nå (23+2 i dag) snart kommet tilbake til startvekten min.
I dag våknet jeg med tidenes mage. Føler jeg ser høygravid ut allerede og er litt bekymra for hvor stor jeg kommer til å bli.
Halvsøsteren min trengte ikke engang kjøpe nye topper da hun var 6 mnd på vei, og her er jeg 5 mnd og ingenting passer. Er det bare meg?
Vil gjerne se deres mager!
I dag våknet jeg med tidenes mage. Føler jeg ser høygravid ut allerede og er litt bekymra for hvor stor jeg kommer til å bli.
Halvsøsteren min trengte ikke engang kjøpe nye topper da hun var 6 mnd på vei, og her er jeg 5 mnd og ingenting passer. Er det bare meg?
Vil gjerne se deres mager!

gikk fra å ha liten ikke synlig mage til uke 18, til å bli svær i uke 21. Nå er jeg i uke 25 og ser slik ut
. Får kommentarer fra andre om at jeg er for stor. Sensitiv som man er som gravid blir man lei seg når man hører slikt. Har gått opp rundt 8-9kg. Men uansett størrelse er det mest dyrebare jeg har inni der, min kjære lille gutt
så stor ku-jur og kroppsforandringer er han verd. 
sukk. Ei heller et spørsmål koselig å svare på. Feks på torsdag, ante fred og ingen fare når jeg gikk til kontordamene for å gi kollega A en beskjed, så kommer kollega B inn og sier jeg er så stor og når termin er. Samme drittkjærring sa der samme to dager før så da sa jeg « vel det samme sa du på tirsdag, jeg er den størrelsen jeg er. Jeg jobber i helsevesen
så kan ha vært dehydring