Stor mage?

RBmarsbaby

Flørter med forumet
Jeg var lettere overvektig da jeg ble gravid. BMI over 25 men under 30. Gikk ned de første månedene pga kvalme og har nå (23+2 i dag) snart kommet tilbake til startvekten min.

I dag våknet jeg med tidenes mage. Føler jeg ser høygravid ut allerede og er litt bekymra for hvor stor jeg kommer til å bli.

Halvsøsteren min trengte ikke engang kjøpe nye topper da hun var 6 mnd på vei, og her er jeg 5 mnd og ingenting passer. Er det bare meg?

6a97862654c0695573c1b511c2cfc218.jpg

Vil gjerne se deres mager!

Det er under halvparten av min [emoji23][emoji111]️ Synes du har en fin mage, jeg! Absolutt ikke stor. Jeg har to da, men jeg var større enn det du er nå med begge mine første også. Her er min bump for en uke siden. Ser faktisk mindre ut der med sort topp, men har jeg en lysere farge ser den enda større ut [emoji28]

e2d680a5646365cb46b8f772c63e8af1.jpg

Synes ikke du har for stor mage jeg heller:) veldig fin!

Jeg er overvektig, med en bmi på over 30. Magen min har også vokst fælt, så jeg kommer til å bli stor[emoji23]
Får ikke på meg olabukse lengre, så her går det i tights. Overdelene har også blitt ganske trange. Men orker bare ikke shopping[emoji13]
Her er bilde av magen min i dag, 24+4.

20171114_190207.jpg

Jeg er tynn fra før og har veldig liten mage nå. Jeg er helt fornøyd med det, men din er da ganske så vanlig, er den ikke? Fin!

Har måtte bruke gravidklær i mangen månader eg, magen blei stor med ein gang. Lurer på korleis det vil ende [emoji23]

Åhh, så fine mager dere har! Takk, jenter. Føler meg bedre når jeg ser jeg ikke er alene [emoji28]

Jeg veksler mellom å se høygravid ut, og å ikke ha synlig mage i det hele tatt... Om morgenen og formiddagen kan man knapt se at jeg er gravid, ingen av kollegaene mine har skjønt det ennå. Mens utover kvelden får jeg så mye luft i magen at jeg ofte ser ut som jeg er tre uker på overtid minst.

IMG_20171113_113153_287.jpg
magen min 22+2 , føler magen vokser for hver dag, så dette blir stort [emoji28]

Jeg er stooor :wideyed: gikk fra å ha liten ikke synlig mage til uke 18, til å bli svær i uke 21. Nå er jeg i uke 25 og ser slik ut :sorry: . Får kommentarer fra andre om at jeg er for stor. Sensitiv som man er som gravid blir man lei seg når man hører slikt. Har gått opp rundt 8-9kg. Men uansett størrelse er det mest dyrebare jeg har inni der, min kjære lille gutt :Heartblue så stor ku-jur og kroppsforandringer er han verd.
2CF011B4-E173-4F44-BD03-E963ABA005FA.jpeg

Jeg er stooor :wideyed: gikk fra å ha liten ikke synlig mage til uke 18, til å bli svær i uke 21. Nå er jeg i uke 25 og ser slik ut :sorry: . Får kommentarer fra andre om at jeg er for stor. Sensitiv som man er som gravid blir man lei seg når man hører slikt. Har gått opp rundt 8-9kg. Men uansett størrelse er det mest dyrebare jeg har inni der, min kjære lille gutt :Heartblue så stor ku-jur og kroppsforandringer er han verd.
Vis vedlegget 236568
Du er ikke stor. Helt vanlig og veldig fin.!:)

Jeg er stooor :wideyed: gikk fra å ha liten ikke synlig mage til uke 18, til å bli svær i uke 21. Nå er jeg i uke 25 og ser slik ut :sorry: . Får kommentarer fra andre om at jeg er for stor. Sensitiv som man er som gravid blir man lei seg når man hører slikt. Har gått opp rundt 8-9kg. Men uansett størrelse er det mest dyrebare jeg har inni der, min kjære lille gutt [emoji813]blue så stor ku-jur og kroppsforandringer er han verd.
Vis vedlegget 236568
Folk er så frekke ass. Hvilken rett har man til å si sånn til andre mennesker [emoji44][emoji44]

Åååå. Blir så irritert over at folk skal ha meninger om noe man ikke kan kontrollere og noe som absolutt ikke er unormalt. Herregud. Du bygger et menneske liksom. Det tar litt plass det.. jeg synes ikke du er stor og synes du er veldig fin

Vis vedlegget 236568

Hva?! Hvem sier sånn? [emoji44] Jeg er mye større enn deg, og har vært det med alle 3, og faktisk kun fått fine tilbakemeldinger. Folk blir iblant overrasket over den store magen, men på en positiv måte, og det skjønner jeg godt, for magen min er jo større enn gjennomsnittet [emoji28] Men jeg synes faktisk det er koselig å ha baby-mage. Denne gangen er jeg bare litt spent på hvor stor den faktisk ender med å bli, nå som det er to.... [emoji85][emoji28]

Må slenge på at jeg synes absolutt ikke magen din er stor, og synes den er fin jeg!

Hva?! Hvem sier sånn? [emoji44] Jeg er mye større enn deg, og har vært det med alle 3, og faktisk kun fått fine tilbakemeldinger. Folk blir iblant overrasket over den store magen, men på en positiv måte, og det skjønner jeg godt, for magen min er jo større enn gjennomsnittet [emoji28] Men jeg synes faktisk det er koselig å ha baby-mage. Denne gangen er jeg bare litt spent på hvor stor den faktisk ender med å bli, nå som det er to.... [emoji85][emoji28]

Må slenge på at jeg synes absolutt ikke magen din er stor, og synes den er fin jeg!

Kollegaer,mamma, svigermor, folk man smaltalker med «oi så stor alerede :wideyed:? Er det normalt da?»
Takk, deg er akkurat det gravide trenger å høre :crybaby2sukk. Ei heller et spørsmål koselig å svare på. Feks på torsdag, ante fred og ingen fare når jeg gikk til kontordamene for å gi kollega A en beskjed, så kommer kollega B inn og sier jeg er så stor og når termin er. Samme drittkjærring sa der samme to dager før så da sa jeg « vel det samme sa du på tirsdag, jeg er den størrelsen jeg er. Jeg jobber i helsevesen

Nå skal jeg sang sies inn til ekstra kontroll hos jordmor grunnet sukker i urin på kontrollen jrg hadde på mandag. Men det hadde ingenting med vekten å gjøre. Hun mente det va tilfeldig. Jeg hadde drukket brus med sukker dagen før, noe jeg aldri ellers gjør (liker sukkerfri) . Også var jeg tørst hele kvelden ute å drikke noe vann, fordi jeg ikke ville våkne om natt av å tisse :laughing002 så kan ha vært dehydring

Back
Topp