Stor mage

Tenker det samme som deg! I selskap igår følte jeg all fokus var på magen min, jeg gikk i full svart klær og langt skjerf for å forsøke å skjule. Måtte ta av skjerfet under middag da det var steinvarmt inne.. herregud for en "lidelse " [emoji23] spist masse druer idag for å forsøke å få ned magen [emoji23]

Hahah, det er forferdelig. Prøver bare å holde meg hjemme og håper vi bestemmer oss for å fortelle etter tul når jeg er litt over 9 uker neste uke :P ;) hoho!

Hahah, det er forferdelig. Prøver bare å holde meg hjemme og håper vi bestemmer oss for å fortelle etter tul når jeg er litt over 9 uker neste uke [emoji14] ;) hoho!
Åååh så gøy! Er det første UL ?

Åååh så gøy! Er det første UL ?

Nei det blir runde to :) Fikk se og høre hjerte slå i uke 6+4, grunnen til at vi dro da var fordi jeg ikke kjente noe og ble veldig bekymret siden vi har prøvd så lenge. :) Fikk slappet av etter den tul og først nå jeg begynner å kjenne litt uggen når det er leng siden jeg har spist fks, sulten nesten hele tiden da men :P haha... Og sover dårlig :/ blæh..

645c743441d4606ab2e78fb2ec75f104.jpg

Haha bilde til venstre e tatt for en uke sia, null oppblåst i dag[emoji23][emoji85]

Nei det blir runde to :) Fikk se og høre hjerte slå i uke 6+4, grunnen til at vi dro da var fordi jeg ikke kjente noe og ble veldig bekymret siden vi har prøvd så lenge. :) Fikk slappet av etter den tul og først nå jeg begynner å kjenne litt uggen når det er leng siden jeg har spist fks, sulten nesten hele tiden da men [emoji14] haha... Og sover dårlig :/ blæh..
Så godt å bli betrygget med UL da! Håpet formen fortsetter slik da. Og du; du er blant venner når du snakker om den ulvehungeren [emoji23]

Back
Topp