Stor mage

Missmy89

Blir kjent med forumet
E så stor i magen at æ begynne å lure på om det e to små frø i magen[emoji28] flere som føle sæ stor? [emoji85]

bcde3f7fbb3b079364ce33e2d6a08252.jpg

Jaaa....

Jeg og egentlig.. har endel magefett fra før, men alltid klart å "suge inn magen" litt, men nå er sen bare der, og helt umulig å "gjemme".. [emoji85]

Skikkelig oppblåst og mye luft i dag så ser ekstremt ut

Jeg er overvektig fra før så jeg føler at jeg ser ut som en hvalross og 15 mnd på vei[emoji28][emoji28]

Mye luft i magen.. vanskelig å skjule :p 11 åringen min sa igår "mamma du har fått litt stor mage" hun vet ikke at jeg er gravid :)

Er litt oppblåst, spesielt om kvelden, men heldigvis ikke mer enn at det er skjulbart. Regner dog med at det kommer til å vises tidligere enn forrige gang.

Når kommer bilde?[emoji2][emoji2]
0dbeba3c8fc37d81edcab65ed82f4e7a.jpg

Snart forsvinner føttene mine[emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]
Fra i går kveld![emoji85] 7+3 i dag...så må kun være luft, mer om kvelden da... Men herlighet, tørr nesten ikke vise meg i frykt for at alle skal se at jeg er gravid[emoji85] klarer absolutt ikke trekke den inn heller, slik jeg vanligvis gjør[emoji23][emoji23]

Oi, trodde jeg hadde stor oppblåst mage :P Men ikke så stor som de på bildene... Føler på meg at familie tror jeg har lagt på meg uten å si noe om det, haha :D Uff, gleder meg til å fortelle :P

0dbeba3c8fc37d81edcab65ed82f4e7a.jpg

Snart forsvinner føttene mine[emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]
Fra i går kveld![emoji85] 7+3 i dag...så må kun være luft, mer om kvelden da... Men herlighet, tørr nesten ikke vise meg i frykt for at alle skal se at jeg er gravid[emoji85] klarer absolutt ikke trekke den inn heller, slik jeg vanligvis gjør[emoji23][emoji23]
Ser ut som min mage [emoji23] forferdelig oppblåst! [emoji4]

Oi, trodde jeg hadde stor oppblåst mage [emoji14] Men ikke så stor som de på bildene... Føler på meg at familie tror jeg har lagt på meg uten å si noe om det, haha :D Uff, gleder meg til å fortelle :P
Tenker det samme som deg! I selskap igår følte jeg all fokus var på magen min, jeg gikk i full svart klær og langt skjerf for å forsøke å skjule. Måtte ta av skjerfet under middag da det var steinvarmt inne.. herregud for en "lidelse " [emoji23] spist masse druer idag for å forsøke å få ned magen [emoji23]

Back
Topp