Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi shit. Veldig det [emoji87] Veldig fin asså, men den der er vanskelig å skjule [emoji7]![]()
Ser ekstrem ut[emoji85]
Så fin mage da[emoji2][emoji175]![]()
Ser ekstrem ut[emoji85]
Så fin mage da[emoji2][emoji175]
Min har også blitt stor. Føler alle kan se at jeg er gravid. Magen nå er slik den var i uke 25 ca sist gang[emoji28][emoji28][emoji85][emoji85]
Skal ta bilde senere[emoji28]
Når kommer bilde?[emoji2][emoji2]
Ser ut som min mage [emoji23] forferdelig oppblåst! [emoji4]![]()
Snart forsvinner føttene mine[emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]
Fra i går kveld![emoji85] 7+3 i dag...så må kun være luft, mer om kvelden da... Men herlighet, tørr nesten ikke vise meg i frykt for at alle skal se at jeg er gravid[emoji85] klarer absolutt ikke trekke den inn heller, slik jeg vanligvis gjør[emoji23][emoji23]
Tenker det samme som deg! I selskap igår følte jeg all fokus var på magen min, jeg gikk i full svart klær og langt skjerf for å forsøke å skjule. Måtte ta av skjerfet under middag da det var steinvarmt inne.. herregud for en "lidelse " [emoji23] spist masse druer idag for å forsøke å få ned magen [emoji23]Oi, trodde jeg hadde stor oppblåst mage [emoji14] Men ikke så stor som de på bildene... Føler på meg at familie tror jeg har lagt på meg uten å si noe om det, hahaUff, gleder meg til å fortelle
![]()