Stor mage!

- Mamma til to prinser og lille spira-

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Herlighet, fra i går formiddag har magen vært stor! Det er sånn at jeg har problemer med å skjule den! Og jeg føler ikke at jeg er noe særlig oppblåst heller, iallefall ikke sånn vond-oppblåst... Husker at magen kom ganske tidlig i forrige svangerskap altså, men ikke så tidlig, det er vel ikke mulig!? Jeg er 6+6 uker i dag...

Herlighet, fra i går formiddag har magen vært stor! Det er sånn at jeg har problemer med å skjule den! Og jeg føler ikke at jeg er noe særlig oppblåst heller, iallefall ikke sånn vond-oppblåst... Husker at magen kom ganske tidlig i forrige svangerskap altså, men ikke så tidlig, det er vel ikke mulig!? Jeg er 6+6 uker i dag...
Ei venninne av meg begynte å få mage allerede i uke 6, hu sleit med å skjule den. Dette er andre svangerskapet hennes, hu fikk tidlig mage med første ungen og, men ikke så tidlig. ;)

I dag har magen min poppet ut, hehe, men tror det er luft, for er litt sånn ubehagelig press. Det kan jo hende magen din går litt inn igjen, men den kan jo kanskje komme tidlig hvis man har flere barn fra før?
Har et barn fra før så er veldig spent på når magen kommer denne gangen:)

Back
Topp