Stor mage!

linkan

Andre møte med forumet
Hei:) fler som har mager som vokser veldig allerede? Jeg er 14uker med 2.mann men det ser ut som jeg er 5-6mnd minst! Får støtt og stadig kommentarer på jobb om jeg har sjekket hvor mange det er osv:/ ser jo selv at den har vokst mye men blir ganske irriterende i lengden med alle kommentarene ! Fler som har det slik?

Magen min har vokst litt, men ikke så mye. På morgenen vises det bare litt, men den er ganske stor på kveldstid da jeg har mer mat i magen og kanskje er litt oppblåst ;)

Jaaaa!! Svigermor kommenterer hele tiden hvor stoe jeg har blitt hver gang. Har lagt utrolig mye på meg allerede :-/ var slank i utgangspunktet.

Jeg fikk magen tidlig, og har stor mage :) dette er nr.2

Jeg fikk mage allerede i uke 8! Er nå uke 14+4 og det ser ut som jeg er 4-5 mnd på veg! Mange kommenterer at jeg har så stor mage, om jeg er sikker på at det er bare én etc... Jeg er faktisk veldig glad for at jeg fikk tidlig mage, synes det er så koselig :-) Men blir litt irritert når alle driver og kommenterer hvor stor jeg er.. :p

Jeg har også en 5-6 måneders mage.. Er 14 uker i morgen:)
Men jeg har hatt kjempestor mage siden egguttaket i forbindelse med IVF-behandling.. Var kraftig overstimulert og hadde myye væske i buken.. Magen er faktisk mindre nå enn i uke 5, men fortsatt stor. (Har veldig hovne eggstokker ennå). Regner med den kommer til å være denne str leenge:) Men jeg kommenterer ofte på størrelsen selv slik at ingen andre rekker det. Lettere om jeg ler det bort selv;)

Ja! Er 16 uker på vei men ser ut som jeg er kommet mye lengre. Jeg får også masse kommentarer fra svigermor! Litt irriterende egentlig.. Magen kommer når den kommer, vanskelig å kontrollere:)

Min begynner også å poppe ut nå. Fått flere kommentarer av typen "gravid eller bare blitt feit?" I det minste bra jeg kan si ja til det første:D

Jeg har fått en kul på magen. Ingen av mine vanlige bukser passer lenger..

Jeg er 16 uker med nr 2. Hadde egentlig trodd at magen ville være større nå siden dette er nr 2. Synes ikke den har vokst noe særlig de siste 2 ukene, men den er jo der. Så lenge jeg holder meg til inntilsittende topper, slipper jeg det skrå "er hun gravid eller bare lagt på seg" blikket :-)

14+3 i dag- magen er godt på plass! Livmoren min når snart navelen, så skulle bare mangle ;)

Back
Topp