Stor mage

mor.t.to

Betatt av forumet
Fleire som føler magen e veldig stor? He berre gått opp 3 kg til no og e 23+2, men magen he vårte trill rund, og fleire he spørt om ej e høygravid.. dei fe litt sjokk når ej sei ej ska vekse i 4 måna til.. d e no no ungen bjønde å vekse mest også so lure litt på kor stor ej kan bli for huda på magen e heilt strekt.. fleire so he d slik?

mor til to gull, 05 og 12

Jeg har d på samme måten..Får mange blikk på butikken:pMange tror jeg bare har spist masse i sommer, men da er jeg god til å plassere den i såfall i m d er bare magen som vokser og d andre på kroppen er d samme;):)

Jeg har en veldig liten mage. Når jeg nettopp har stått opp kan jeg faktisk skjule at jeg er gravid :p Utover dagen pleier den å komme da. Misunner dere som har mage :)

28.12.14 <3

godt å høre me e fleire. e egentlig glad ej he skikkelig gravidmage, men lure veldig på kor stor ej e i desember hehe

Har det på akkurat samme måte.. Den er uvirkelig stor til å bare være i 6/7mnd(vet ikke hvordan mnd'ene regnes :p ). Men fikk spm når jeg kom i bhg der mellomste begynte, om jeg skulle ha nå i sep/okt, jeg rista på hodet og før jeg fikk sagt noe, spurte hun:åh i november?? Jeg rista på hodet igjen. "Desember???" Spør hun litt måpende .. Hehe. Merker også at folk gjør litt store øyne når de spør om termin. Hadde jeg bare hatt termin 2 dager før kunne jeg bare sagt november, og det hadde gjerne ikke vært like ille :p

Men så lenge de ikke hiver på med "oi det må da være to", eller "dette må da være en stor gutt", eller enda verre "er det normalt å være så stor nå da?".. så går det greit :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Navelen min er forresten på poppe-punktet.. Så jeg er også spent på hvor mye større den kan bli, for den er jo helt sprengt..

Navelen min er forresten på poppe-punktet.. Så jeg er også spent på hvor mye større den kan bli, for den er jo helt sprengt..

Navlen min poppa ut i veke 18.. skal snart på kontroll no da so tenkte å høyre me hinne om ej e unormalt stor..
Barnehage tantene har diskutert magen min å dei trudde ej skulle ha no i august hehe

Navlen min poppa ut i veke 18.. skal snart på kontroll no da so tenkte å høyre me hinne om ej e unormalt stor..
Barnehage tantene har diskutert magen min å dei trudde ej skulle ha no i august hehe

Jaja, det er vel bare et tegn på at babyene trives og har tatt seg godt til rette :D

Begynner å merke at blir tyngre og jeg har ikke lagt på meg noe. :/

Jeg synes ikke magen min er veldig stor enda, tydelig gravid javisst, men ikke stor. Men plutselig så er den i veien overalt. Den krasjer i kjøkkenbenk, stoler og bord, og jeg må beregne god plass når jeg skal forbi ting. Er rart å plutselig være større når man er vant til hvor mye plass en trenger :p

jeg har også stor mage, på oul var det det første han sa. Oi du er stor hvor langt kan du være på vei. Da fikk jo jeg litt panikk! hehe.. Men har vert på vekstkontroll i uke 24 å der målte hun ultralyd dama fostervannsmengde osv. Å det var normale verdier på dette. så ikke vet jeg!
Får ofte spørsmål om det virkelig bare er en inni der eller om den ene kan ha gjemmt seg bak.. hehe :D
Men nå er det jo ikke bare magen min som er blitt svær, jeg føler hele meg er "hoven".

Jeg synes ikke magen min er veldig stor enda, tydelig gravid javisst, men ikke stor. Men plutselig så er den i veien overalt. Den krasjer i kjøkkenbenk, stoler og bord, og jeg må beregne god plass når jeg skal forbi ting. Er rart å plutselig være større når man er vant til hvor mye plass en trenger :p
Plutselig er den i veien ja, hehe. Husker sist jeg var ganske langt på vei så skulle jeg "snike" meg inn på et trangt møterom og deiset til en kollega i bakhodet med magen :p

Plutselig er den i veien ja, hehe. Husker sist jeg var ganske langt på vei så skulle jeg "snike" meg inn på et trangt møterom og deiset til en kollega i bakhodet med magen :p

Nå ler jeg høyt:laughing021 I love it :D det er så typisk noe jeg også kunne ha gjordt :p

Ja, huff, det var litt flaut! Magen vokser så fort at hodet ikke henger med :p

Hehe ja det er ikke tull en gang! :p

Hadde selv en hendelse der jeg var i et selskap, å hun som satt 2 stoler bortforbi meg satt på kanten av stolen, slik at stolryggen var veldig nær veggen, og hun var i en høylytt og heftig diskusjon med den personen som satt rett over bordet for henne. Jeg prøvde først å få kontakt med henne men uten hell. Og så prøvde jeg så godt jeg kunne å komme forbi, stod på tå, prøvde å "løfte" magen over stolryggen, jeg prøvde å smyge meg sidelengs, gå forlengs, men måtte fint bare gi opp å gå rundt hele bordet! Det ble ganske mye latter i rommet akkuratt da for å si det sånn :D Blir ofte minna på det fremdeles :p

Litt morro med sånne historier synes jeg:)

Back
Topp