Stor mage

Hehe selv om fosteret er lite er det ikke unormalt for andre/tredjegangsfødene at livmoren vokser mer og fortere i begynnelsen. Samme gjorde min med nummer to, men stagnerte etterhvert og kurven rettet seg ut.. :)

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg er gravid med nr to, og har ingen tegn til mage ennå. Hmfr. Men håper den kommer snart ❤️

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Tarmene bruker mye lenger tid på å fordøye maten, derfor får man ofte stor mage i disse ukene her. Har også skikkelig gravidmage nå, men det er jo ikke pga babyen ;) Om man ligger på ryggen i senga om morgenen, da ser man om man har ekte gravidkul :)

Så fint med babymage :D

Jeg er gravid med nr to, og har ingen tegn til mage ennå. Hmfr. Men håper den kommer snart ❤️

akkurat som her det.. kjenenr ikke livmor eller noe. men er kvalm som fyyyy og trøtt,så regner md at alt er ok

Wow det var en stor og fin mage.
Har stor mage selv, og er tredjegangs.

Her tok magemusklene ferie i uke 6, og det er derfor veldig vanskelig å skjule...

Nei det er vel veldig forskjellig :) gleder meg jeg også til det er "lovlig" med mage :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Trur ikkje ej klara å sjule graviditeten. 6+4 i dag hehe

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Oi, er det mulig? Tenkte først at du tulla, hehe. Lurer på hvordan den blir på slutten :D

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Fin mage :love7 Og alle er forskjellige også gravide!! =)

Åi, så stor mage! Fin mage da :) inni der er det kanskje mer en en liten spire? :D jeg var ikke så mye større enn det da jeg gikk høygravid sist jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Oj så flott! Eg får bare mage når eg e veldig oppblåst..ellers ingen tegn ennå. Er min nr 2 ;-) gleder meg til magen blir "permanent" ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fin mage du har fått :) hær er det ingen forskjell. Men er første på meg, så forventer ikke noe mage på en god stund. Men gleder meg til det synes :)

Nydelig!

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp