Stor mage

mor.t.to

Betatt av forumet
Trur ikkje ej klara å sjule graviditeten. 6+4 i dag hehe

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1398421904370.jpg
    1398421904370.jpg
    20,1 KB · Visninger: 149
Trur ikkje ej klara å sjule graviditeten. 6+4 i dag hehe

Wow ja det var ikke verst :p gjerne flere inne der??

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Hehe håpe ikkje, men e der to so e no dei velkomne hehe

Forresten kjekt å se at andre også er tidlig ute :p nå er ikke min i nærheten av din altså men vanskelig å skjule her også ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Wow, så fin :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dæven, er det mulig? Haha! Fin mage da :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Wow, det må jeg si :) fin mage <3
Jeg er ikke større en det der når jeg er høygravid, så det er jammen stor forskjell på gravid mager :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jøss! Flott da:) Går nok ikke å lyve seg unna det der nei...:p

Trodde min var stor til å være litt over 8, men dæven din tok kaka:) Skjønner godt du har prob m å skjule den da jeg har d m min som er mindre..Gøy også da d kommer tidlig..Er jo ett godt tegn;) Fine magen

Oi! Det var tidlig! Jeg er i en kinkig jobb situasjon så håper ikke min vokser så fort!! Kjente jeg ble nervøs her nå!!

Oj!! Er det virkelig mulig å få så stor pga graviditeten så tidlig? Alt er jo så lite ennå . Hadde du kanskje mage fra før?

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Hehe, jeg må slutte å si at jeg har fått mage, for den der kan jeg ikke sammenlignes med! ;-) moro med mager! :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

er det mulig? sånn var jeg som høygravid sist! mååå være en del oppblåst luft evt flerlinger?

E litt nervøs for å skå om der e fleire ja... hadde litt mage frå før, men ikkje sann at ej sko sett so stor ut no... men vart stor tidlig sist ej va gravid også.

mor til to gull, 05 og 12

Oj!! Er det virkelig mulig å få så stor pga graviditeten så tidlig? Alt er jo så lite ennå . Hadde du kanskje mage fra før?

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hehe selv om fosteret er lite er det ikke unormalt for andre/tredjegangsfødene at livmoren vokser mer og fortere i begynnelsen. Samme gjorde min med nummer to, men stagnerte etterhvert og kurven rettet seg ut.. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp