Stor mage!

Sandnesjenta

Blir kjent med forumet
Jeg er andregangsgravid og har allerede fått stor mage! Den er nå så stor som jeg var i 4. måned sist svangerskap. Jeg er bare 8+4 :o
Noen andre som opplever eller har opplevd det samme??

Har ei prinsesse på snart 2år, og venter et lite mirakel til i mars<3

jeg er 3 gangs.. og jeg også er stor.. mye større enn begge gangene.. men jeg vet egentlig ikke hvor langt jeg er på vei.. etter minne beregninger så er jeg 9 uker ++ noen daga...
men skal til ul torsdag.. så da får jeg vite mer...

Jeg er førstegangs men har store problemer med å skjule den. Så glad at hemmligheten er ute! Er ikke bare meg som synst det tilogmed fjerne bekjente sa jeg hadde fått godt gravidemage.

Ja begynner jo å lure:p skal på ul 28.08 så får se da:) krysser fingrene for at jeg har komt lenger enn jeg tror :D

Kanskje dere har flere inni der, spennende!

Har allerede vært på 2 ultralyder så vet det er bare 1. Men det var det første de bekjente jeg traff i helgen sa... Min mor fikk også veldig tidlig TYDLIG mage, men vi har veldig forskjellige kroppstyper så antok det ikke kom til å skje her. Så feil kan man ta...

Andre gangs her og. Sist helg var det ei som gratulerte meg med graviditeten og hun ble litt sjokka da hun fikk høre at jeg bare var 7-8 uker på vei. Så her er det mye luft i magen ja:-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

2gangs her også og magen er like stor som den var når jeg var 4mnd forrige gang.. Men tror det er mye luft ;-)

Uff ja - føler jeg er så oppblåst for tida. Magen strutter ut som bare det... Så tidlig i svangerskapet :oops:

Andregangs jeg også og magen er stooor ja;) ser vel også ut som jeg gjorde halvveis sist, så er spent på hvordan det ser ut i slutten...;)

Samme her. Har måtte krype til korset å ta på gravidbukser. Vi har akkurat begynt å fortelle det og folk sier at de faktisk har lagt merke til det. :p er 11 uker i dag. Med første man husker jeg at jeg hadde en bitteliten kul i uke 18 liksom... Om man la godvilja til ;)

Dette er min fjerde, men i uke ni så forsvant litt av luften hehe så den har krympet! Er ikke så stor heldigvis

Er 11+2 og stor mage nå! Er tredjegangs, men har hatt flere korte graviditeter. I morgen skal vi til jordmor, gleder oss!

Var på ul i dag:) fikk beskjed om at alt var i skjønneste orden og at det var en enebolig:) var bare 8+5 så samme termin som jeg hadde beregnet.

Jeg er også andregangs:) før jeg visste selv at jeg var gravid, så spurte faren min meg om det:O

Har ikke så stor mage jeg egentlig, selv om det er fjerde gangen. Det jeg merker er at valken har glattet seg ut og flyttet seg litt oppover. He he

Back
Topp