Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Herregud, ser jo ut som om jeg er halvveis! Mest om kvelden men orker ikke holde inn magen på samme måte nå som for bare en uke siden. Altfor mye mage til å bare være 10 uker synes jeg... Kommer jo til å bli enorm
Jeg brukte mammabukser på 17 mai, og alle sa at jeg hadde blitt så stooor! Er jo bare fett på magen, og har egentlig ikke lyst at dem skal si noe, men jeg får vel bite i det sure eplet siden jeg lagt på meg.
Er også oppblåst om kveldene, føler meg som jeg kan fise hele tiden. Hihi.
Samma her er sinnsykt oppblåst men har jo litt fett fra før, men er ikkje noko trivelig å høre at ein har lagt på seg :/ Eg er 10+0 i dag og magen er stooor!
Blæh, min mage også er stor :/ har spist unormalt mye pga kvalmen og hadde en del for mye fra før.. Nå må jeg på shopping for begynner å bli lite klær som passer... Er 11+5 og regner med folk snakker
huff her også eser bare magen ut! Heldigvis har ikke vekta rørt så mye på seg, er nok mest luft. Men kommer snart ikke oppi noen klær lengre. så bler vel shopping etter ul på onsdag
Hmf. Ja det er vel ikke akkurat noe man får gjort mot det (bortsett fra å spise mindre og det er ikke aktuelt for tida, hehe)... Likte spesielt dårlig at mamma idag kommenterte at hun trodde jeg kom til å få jente pga fasongen jeg hadde nå. Det var forsåvidt pakket inn greit men jeg leste mellom de linjene for å si det sånn, og mannen min smilte litt fårete og sa at han ikke turte å kommentere det. Såh... Dette kan bli interessant framover
Hehe, et typisk "første trimester"problem.
Etter jeg fikk min første delte magemusklene seg, så det er ingenting som tar imot lengre om jeg skulle bli oppblåst.
I både andre og tredje graviditet fikk jeg basketballmage tidlig, det var ingenting som holdt igjen!
Brukte endel posete gensere og tunikaer for å skjule det, men snakket gikk