Stor mage i uke 8??? :O

Hei. Er 3.gangs gravid, å er kommet til uke 8. Er det fler som har eller fikk stor mage allerede i uke 6-7? Jeg er ganske slank, så det vises sinnsykt godt :O ikke uten på klærne, men når jeg drar opp genseren, da er magen sjokkerende svær :O

Jeg var stor i ule 8, men var nok bare oppblåst :) babyen er jo piiiiiiitteliten i uke 8 :) er 3 gangs jeg og:)

Mange kan bli ganske oppblåste i starten, så går den ned litt etter hvert før den begynner å vokse ordentlig.

Jeg var synlig stor før jeg mistet 5+2 jeg som tredjegangsgravid. Det var selvsagt bare oppblåst da, men det var ikke valgfritt hva jeg hadde på meg av klær for at det ikke skulle synes!

Sånn har jeg egentlig blitt hver gang, før det roer seg ned og så kommer den egentlige magen.

Har vist tidlig på meg også, spesielt de to siste.. :p rundt uke 8 måtte jeg kutte ut buksene mine da de strammet sånn og det ble ubehagelig! Veldig vanlig når man er flergangsfødende, livmor vokser fortere. Var hos legen med nr2 i uke 9, da tilsvarte livmor en størrelse på 13 uker :)

Sønnen min på 5 år spurte meg nå når jeg var gravid i uke 8 med nummer 3, om jeg hadde fått en baby i magen igjen, jeg sa nei pga det var litt tidlig å fortelle. Men han sa at han trodde det for magen var blitt så stor, så jeg burde gå til han legen igjen med filmen(han husket fra året før med nr2 når vi var på ul) :p

9 uker med nr 2 her og er allerde blitt avslørt ufrivillig flere ganger på grunn av magen. Veldig oppblåst, ser ut som en 5mnd bolle til tider :-P

Jeg har hørt at magen syns fortere på annengangs og tredjegangsgravide ;) Jeg er annengangsgravid og jeg fikk fortere mage denne gangen i forhold til med førstemann :)

Var veldig oppblåst i begynnelsen. Så faktisk mer gravid ut i uke 8 enn i uke 15 liksom :P

Såpass ja. Da er det vist veldig vanlig da
Sammenlignet magen om morningen og kvelden, å er vist bare veldig oppblåst ja. Begynte å bli veldig bekymret for at jeg skulle bli svær, allerede nå, hehe
var til jordmor forrige onsdag, da klarte hun faktisk å høre hjertelyden ett lite sekund, det var skikkelig gøy noen fler som har hørt hjertelyden så tidlig? Var vist veldig unormalt og sjelden sa hun.

Back
Topp