Mjau
Glad i forumet
Så fint å høre at du er en fornøyd og glad gravidJeg har vært strålende fornøyd selv jeg! Struttet i vei
Som dere har vi også prøvd lenge, så dette er et ønskebarn. Endelig var det vår tur liksom. Men alle disse kommentarene på rekke og rad (og på en dag tror jeg det var 5-6 fra forskjellige personer) så snudde det så plutselig for meg; plutselig ble jeg bekymret for om jeg er unormalt stor, om det er noe gærnt osv. Gleder meg til jordmortimen på mandag, og håper at målene kan berolige meg slik at jeg kan strutte med glede igjen
og har gått opp 9 kg - er i uke 24 på mandag
og min mage ble også synlig VELDIG tidlig. Oppblåst til tusan!
![]()
Blir så glad og alltid litt rørt når jeg hører om andre som lykkes etter å ha slitt! Det er en helt ubeskrivelig følelse å gå gravid når man mang en gang har fryktet og kanskje trodd at det aldri kom til å skje. Synd at disse kommentarene har fått deg til å lure på om noe er unormalt eller galt. Du blir nok beroliget på mandag. Selv om du skulle være større enn normalkurven, er heller ikke det noe problem,- det er utviklingen som skal følges med på. Så håper jeg du kan nyte resten av svangerskapet og strutte stolt videre
Last edited: